قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌

عصر کالا- باتری زاپاس که از آن با عنوان «پاور بانک» یاد می‌شود یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جانبی است که بیشتر کاربران با آن سر و کار دارند. بهترین نوع «پاور بانک» مدلی است که ظرفیت بیشتری داشته باشد و بتواند به دفعات بیشتر انرژی مورد نیاز دستگاه موبایلی را تامین کند.

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از هشدار نیوز، شرکت «شارژتِک» محصول جدیدی در این زمینه ارایه کرده است که از آن می‌توان به عنوان قوی‌ترین و پرظرفیت‌ترین پاور بانک جهان یاد کرد. این باتری همراه ظرفیت 48 هزار میلی‌آمپری دارد و به شما امکان می‌دهد انرژی مورد نیاز تمام دستگاه‌های الکترونیکی خود را برای کل روز تامین کنید و همچنان انرژی ذخیره شده در اختیار داشته باشید.

قیمت این پاور بانک 330 دلار اعلام شده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به دو خروجی اِی‌سی، دو ورودی یو‌اِس‌بی، و یک ورودی یو‌اِس‌بی تایپ-سی اشاره کرد. این باتری همراه به پنل خورشیدی هم مجهز شده است تا انرژی مورد نیاز خود را از این طریق هم دریافت کند و البته برای آنکه به طور کامل شارژ شود می‌بایست 8 ساعت به برق متصل شود.

در این پاور بانک 16 باتری 3 هزار میلی‌آمپری پاناسونیک جاسازی شده است که مشابه آن در خودروهای برقی شرکت «تِسلا» مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود ظرفیت و قدرت بالا، این محصول در ابعاد 8.6، 1.6 و 5.6 اینچ ساخته شده است و تنها 0.9 کیلوگرم وزن دارد. به همین خاطر به راحتی می‌توان آن را به کیف دستی حمل کرد.

برچسب ها

پاوربانک
مطالب مرتبط بیشتر
از پاوربانک استفاده نکنید، وقتی... راهنمای خرید پاوربانک فراخوان بیش از ۲۶۰ هزار پاوربانک آمازون انفجار یک پاوربانک در هواپیمای چینی خرید یک پاوربانک چقدر آب می خورد؟ تولید شارژر قدرتمند برای گوشی‌های هوشمند تسلا پاور بانک ساخته است! خرید یک پاوربانک چقدر آب می خورد؟ ارزان‌ترین و کارآمدترین شارژر برای محصولات جدید اپل لیست برخی از جدیدترین پاوربانک های موجود در بازار مظنه قیمت شارژر همراه شارژ موبایل با چتر آفتابی برای خرید پاوربانک چقدر باید هزینه کرد؟ پاوربانک با قابلیت شارژ لپ‌تاپ سیستم رادیویی برای ارسال متن، صدا و تصویر کیف پول خورشیدی، راهکاری جذاب برای شارژ موبایل استفاده از موبایل به عنوان پاوربانک و نخستین صفحه نمایش موبایل با فناوری تلویزیون بهترین پاور بانک های پیشنهادی + قیمت معرفی ۷ مورد از بهترین پاور بانک ها برای گوشی های اندرویدی و آیفون ها این پاوربانک قدرتمند می‌تواند لپ‌تاپ شما‌ را در حین رفت‌و‌آمد شارژ کند! بهترین پاوربانک انرجایزر انواع پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر چند؟ انواع پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر چند؟ +جدول پاوربانک جدید ۹ برابر سریع‌تر از شارژرهای معمول
برگشت به بالا