خطر به روزرسانی جدید اندروید ۷٫۱٫۲

عصر کالا- دوباره بروز رسانی دیگری برای اندروید و از کار افتادن قابلیتی در گوشی هوشمند. گوگل در پشتیبانی نرم افزاری از دستگاه‌های جدید خود با مشکل مواجه شده است.

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

خطر به روزرسانی جدید اندروید ۷٫۱٫۲

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، بر اساس مسئله‌ی جدیدی که در انجمن پشتیبانی گوگل مطرح گردید، بروز رسانی 7٫1٫2 سیستم عامل اندروید برای پیکسل، پیکسل ایکس‌ ال، نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی باعث غیر فعال شدن سنسور اثر انگشت شده است. موضوع یاد شده نظرات و بازخوردهای زیادی را همراه داشته که نشان می‌دهد مشکل پیش آمده عمومیت دارد.

چنانچه شما نیز جزو کاربرانی هستید که با مشکل از کار افتادن سنسور اثر انگشت مواجه شده‌اید، بهتر است به انجمن گوگل مراجعه کرده و مشکل خود را مطرح کنید. مسلما هر چه تعداد گزارشات مطرح شده در این انجمن بیشتر شود، تاثیر بسیاری در اطلاعات به دست آمده داشته و در نتیجه کمک بزرگی به رفع این مشکل خواهد نمود.

پیکسل گوگل تا کنون با مشکلات نرم فزاری زیادی دست به گریبان بوده است که احتمالا همین مسئله باعث خواهد شد تا گوگل نسل بعدی این گوشی هوشمند را بدون این مشکلات به بازار عرضه کند.

برچسب ها

اندروید ۷
مطالب مرتبط بیشتر
به روز رسانی Honor ۸ ویژگی های کاربردی اضافه می کند پرچمدار ال‌جی LG V۳۰ آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کند + تصویر به‌روزرسانی جدید OREO برای شیائومی Mi A۱ منتشر شد اندروید ۸ هنوز روی یک درصد از دستگاه‌ها هم نصب نشده است! +عکس آپدیت اندروید اوریو ۸.۰ برای گوشی OnePlus ۵T عرضه شد + تصویر نوکیا ۲ به طور مستقیم به اندروید ۸.۱ به‌روز خواهد شد انتشار نسخه بتا اندروید ۸ برای تلفن هوشمند ال جی G۶ مخفی کردن قدرت سیگنال؛ قابلیت جدید سیستم عامل اندروید قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ عرضه کیبورد ضد اشتباه برای گوشی‌های اندرویدی کمتر از یک درصد گوشی‌ها اندروید ۸ را دریافت کرده‌اند مشکل همگام‌سازی مخاطبان در برخی دستگاه‌های اندروید اوریو ۸.۱ موبایل چینی با باتری ۵ هزار آمپری رونمایی شد گوشیهای اندروید به فناوری شناسایی صورت مجهز می شوند گوشی‌های دارای اندروید ۸.۱ را ریست فکتوری نکنید تصاویر لورفته گلکسی اس ۹+عکس تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال» زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد برنامه های اندرویدی آلوده را شناسایی کنید و از گوگل جایزه بگیرید! انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی گوشی‌های اچ تی سی که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد هجوم بدافزارها به برنامه‌های اندرویدی هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله بدافزاری خطرناک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی روی ایرانیان باز شد انتشار آپدیت اندروید ۷ برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا متوقف شد سرقت اطلاعات گوشی با برنامه‌های اندروید کدام گوشی‌ها به اندروید ۷ آپدیت می‌شوند؟ اندروید جدید تا اردیبهشت ۹۶ می‌آید افزایش استفاده از اندروید نوگت در ماه مارس اندروید جدید تا اردیبهشت ۹۶ می‌آید برخی از قابلیت های هوشمند نسخه بعدی اندروید فاش شدند ساخت گوشی جدید با قابلیت نصب هدست واقعیت مجازی دی دریم عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی
برگشت به بالا