اندروید جدید تا اردیبهشت ۹۶ می‌آید

عصر کالا- اندروید جدید تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد گوگل ویژگی‌های میانبری را برای راحت‌تر کردن کاربران در نظر گرفته است.

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

اندروید جدید تا اردیبهشت ۹۶ می‌آید

به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از ایسنا، سیستم عامل N اندروید اسفندماه سال گذشته قبل از برگزاری کنفرانس اختصاصی گوگل رونمایی شد و تیر ماه با نام اندروید نوقا به کاربران عرضه شد. بنابراین با نزدیک شدن به رویداد «آی‌او» ی گوگل در سال 2017 که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، انتظار می‌رود سیستم عامل بعدی اندروید تا آن زمان معرفی شود.

در حالی که نسخه N اندروید در رقابتی تنگاتنگ با «نوتلا» و چند اسم دیگر «نوقا» نامیده شد، هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد پلتفرم اندروید، کروم و گوگل پلی، در حساب رسمی توییترش گیفی از بیسکویت‌های کرمدار مشهور «Oreo» منتشر کرد.

ظاهرا او به طور غیرمستقیم از نام اندروید بعدی پرده برداشت که البته این اسم و همچنین ویژگی‌هایی که برای اندروید جدید مطرح شده، هنوز از طرف مقامات گوگل رسمی نشده است.

گوگل در حال توسعه نوعی فناوری به نام Copy Less است که نیاز به انجام عملیات کپی و جایگذاری محتوا بین اپلیکیشن‌های مختلف را کاهش می‌دهد و می‌تواند یکی از ویژگی‌های اضافه‌شده به اندروید جدید باشد.

گوگل می‌خواهد قابلیت‌های هوشمندی را نیز به پلتفرم پیام‌رسانی خود اضافه کند که می توانند محتوای خاص را به صورت هوشمند تشخیص دهند. همچنین قرار است اشارات حرکتی جدیدی به اندروید اضافه می شود که به صورت میانبر برای برخی عملیات خاص ایفای نقش کنند.

البته این خبر به هیچ وجه از طریق منابع رسمی و خود گوگل تأیید نشده است. کنفرانس I/O گوگل در تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت سال 1396 برگزار خواهد شد و یقیناً در روز ابتدایی آن شاهد رونمایی رسمی از نسخه بعدی اندروید خواهیم بود.

برچسب ها

اندروید ۷
مطالب مرتبط بیشتر
به روز رسانی Honor ۸ ویژگی های کاربردی اضافه می کند پرچمدار ال‌جی LG V۳۰ آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کند + تصویر به‌روزرسانی جدید OREO برای شیائومی Mi A۱ منتشر شد اندروید ۸ هنوز روی یک درصد از دستگاه‌ها هم نصب نشده است! +عکس آپدیت اندروید اوریو ۸.۰ برای گوشی OnePlus ۵T عرضه شد + تصویر نوکیا ۲ به طور مستقیم به اندروید ۸.۱ به‌روز خواهد شد انتشار نسخه بتا اندروید ۸ برای تلفن هوشمند ال جی G۶ مخفی کردن قدرت سیگنال؛ قابلیت جدید سیستم عامل اندروید قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ عرضه کیبورد ضد اشتباه برای گوشی‌های اندرویدی کمتر از یک درصد گوشی‌ها اندروید ۸ را دریافت کرده‌اند مشکل همگام‌سازی مخاطبان در برخی دستگاه‌های اندروید اوریو ۸.۱ موبایل چینی با باتری ۵ هزار آمپری رونمایی شد گوشیهای اندروید به فناوری شناسایی صورت مجهز می شوند گوشی‌های دارای اندروید ۸.۱ را ریست فکتوری نکنید تصاویر لورفته گلکسی اس ۹+عکس تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال» زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد برنامه های اندرویدی آلوده را شناسایی کنید و از گوگل جایزه بگیرید! انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی گوشی‌های اچ تی سی که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد هجوم بدافزارها به برنامه‌های اندرویدی هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله بدافزاری خطرناک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی روی ایرانیان باز شد انتشار آپدیت اندروید ۷ برای اکسپریا ایکس ای و ایکس ای اولترا متوقف شد خطر به روزرسانی جدید اندروید ۷٫۱٫۲ سرقت اطلاعات گوشی با برنامه‌های اندروید کدام گوشی‌ها به اندروید ۷ آپدیت می‌شوند؟ اندروید جدید تا اردیبهشت ۹۶ می‌آید افزایش استفاده از اندروید نوگت در ماه مارس برخی از قابلیت های هوشمند نسخه بعدی اندروید فاش شدند ساخت گوشی جدید با قابلیت نصب هدست واقعیت مجازی دی دریم عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی
برگشت به بالا