با حضور استاندار مرکزی:

همکاری دو جانبه "سوزوکی" و "نیکسان" در ساوه آغاز شد

عصر کالا- در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همکاری دو جانبه کمپانی سوزوکی و شرکت نیکسان صنعت در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه آغاز شد.

همکاری دو جانبه "سوزوکی" و "نیکسان" در ساوه آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت امروز چهارشنبه 9 مهرماه در حاشیه این آئین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شرکت سوزوکی کورپوریشن در منطقه خاورمیانه همکاری خود را در زمینه تولید یخچال فریزرهای خانگی سوزوکی با شرکت نیکسان صنعت آغاز کرد.

    سعید رضوانی افزود: سوزوکی پس از بررسی امکانات سخت افزاری  تولید کنندگان محلی و مذاکرات فراوان، تصمیم گرفت شرکت نیکسان صنعت ساوه را به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود در منطقه معرفی کند.

    وی افزود: این همکاری با توجه به نزدیکی دیدگاه دو شرکت در زمینه تولید کالای با کیفیت، به روز و مشتری مداری با استانداردهای ژاپنی به سوزوکی این امکان را خواهد داد که نسبت به پیشبرد اهداف منطقه‌ای خود درعرضه کالا با قیمت رقابتی و در خور شأن مصرف کننده ایرانی دست یابد.

    رضوانی تصریح کرد: این در حالی است که سوزوکی توانسته در یک دهه گذشته با تکیه بر استراتژی همکاری با تولیدکنندگان بومی (SLS)   حضور درخشانی در بازارهای بین المللی داشته باشد.

    گفتنی است، در این مراسم آئین اهدای پرچم سوزوکی و اعلام رسمی شروع همکاری در محل کارخانه نیکسان صنعت در شهرک صنعتی کاوه با حضور مدیران دو شرکت و مسئولانی از بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

    پورسعیدخلیلی