مشخصات فنی شیائومی می ۶ به بیرون درز کرد

عصر کالا- گوشی هوشمند شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) به زودی رونمایی نخواهد شد و حتی کمپانی شیائومی اعلام کرده که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ هم شرکت نخواهد کرد.

مشخصات فنی شیائومی می ۶ به بیرون درز کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصادآنلاین، بنابراین احتمال منتشر شدن اطلاعاتی درباره این گوشی به طور رسمی خیلی کم به نظر می‌رسد. با این وجود به تازگی مشخصات فنی این گوشی پرچم‌دار در وب‌سایت Weibo توسط کاربری به نام Reviewer_Well@ منتشر شده است. در این نوشته اعلام شده گوشی شیائومی می 6 در دو مدل مختلف: مدل اول رم 4 گیگابایتی به علاوه حافظه 32 گیگابایت دارای نمایشگر با رزولوشن 1080 پیکسل و مدل بالاتر با رم 4 گیگابایتی به علاوه حافظه داخلی 64 گیگابایتی و کیفیت نمایشگر WQHD به بازار عرضه خواهند شد.

    در این نوشته به جزئیات دوربین گوشی هم اشاره می‌کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی از کمپانی سونی IMX268 با سنسور فوکوس خودکار می‌باشد که در حال حاضر روی شیائومی می نوت 2 نصب شده است. متاسفانه دوربین اصلی مانند دوربین می نوت 2 با کیفیت 22.5 مگاپیکسل نیست و دوربین آن 12 مگاپیکسلی از کمپانی سونی IMX386 می‌باشد. قبلاً شایعه شده بود که این گوشی در خرداد ماه سال آینده وارد بازار می‌شود که با این اوصاف این زمان تعیین شده برای ورود به بازار بعید به نظر می‌رسد. برای خبرهای بیشتر از این گوشی پرچم‌دار همراه دیجی رو باشید.

    پورسعیدخلیلی