اتصال ۵۰ شهر انگلیس به شبکه ۵G

عصر کالا- یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی انگلستان اعلام کرده که تا سال آینده بالغ بر ۵۰ شهر بزرگ این کشور را تحت پوشش شبکه ۵G قرار خواهد داد.

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰:۰۰

اتصال ۵۰ شهر انگلیس به شبکه ۵G

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در یک سال اخیر تلاش اپراتورهای مخابراتی و غول های تکنولوژی برای توسعه فناوری شبکه اینترنت دست گرفته و هر یک از آنها در تلاشند تا با همکاری شرکت‌های مخابراتی مناطق مختلف جهان وارد همکاری و مذاکره شوند تا بتواند سهم بیشتری در توسعه و برقراری نسل جدید اینترنت پرسرعت ایفا کنند.

بر اساس گزارش، وب سایت gsmarena، حالا یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی فعال در انگلستان، اپراتور EE، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بالغ بر 50 شهر و کلانشهر در این کشور را تا سال آینده به شبکه 5g متصل و ملحق کند.

این شرکت پیش‌تر به شهروندان ساکن در شهرهای بلفاست، بیرمنگام، کاردیف، ادینبورگ، لندن، منچستر، بریستول، کاونتری، گلاسکو، هال، لستر، لیورپول، نیوکاسل، ناتینگهام و شفیلد مژده داده بود تا پایان ماه مه سال جاری میلادی به این شبکه متصل شده و قادر خواهند بود از خدمات اینترنت پرسرعت آن بهره‌مند شوند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتور های جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه هستند و در این زمینه قراردادهای همکاری متعددی را به امضا رسانده و فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه موسوم به 5G استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نصب چهارم شبکه تلفن همراه فعلی 4G یا LTE ارائه می شود.

برچسب ها

انگلیساینترنت ۵Gگوشی‌ ۵G
مطالب مرتبط بیشتر
توسعه ۵G بدون هواوی ممکن نیست! پیش‌بینی فروش گوشی‌های ۵G در سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی فروش گوشی‌های ۵G در سال ۲۰۲۰ بهترین گوشی‌های ۵G که می‌توانید بخرید کارخانه مجهز به ۵G ماهانه یک میلیون موبایل می سازد آیفون رهبر گوشی‌های ۵G می‌شود اما و اگرهای توسعه شبکه ۵G توسط هواوی تجدیدنظر مجارستان برای همکاری با هواوی در توسعه شبکه ۵G انقلاب بزرگ در تولیدات ۵G در چین به رغم تحریم‌های آمریکا گوشی‌های ۵G ارزان می‌شوند اعتراض سوئیسی‌ها به توسعه شبکه ۵G ! شبکه ۵G برای خودنمایی است! نظارت بر شبکه‌های اجتماعی د ر انگلیس غول‌های ارتباطات انگلیس خرید تجهیزات هوآوی را ادامه می‌دهند امارات در یک قدمی برقراری اینترنت ۵G نخستین آیفون مجهز به ۵G تا دو سال دیگر می آید نخستین گوشی مجهز به ۵G در اروپا برای کدام برند است؟ چشم امید ال‌جی به سودآوری از اینترنت ۵G لنوو نخستین گوشی مجهز به فناوری ۵G را عرضه می‌کند سیستمی که تماس با موبایل هنگام رانندگی را ردیابی می کند هواوی زمان معرفی تراشه‌های شبکه ۵G را اعلام کرد باتری موبایل هم ابزار جاسوسی و حمله سایبری شد نسل پنجم اینترنت کامل شد تراشه ویژه‌ی مودم‌های اینترنت ۵G در راه است چشم امید گوشی‌های سونی به شبکه ۵G کدام قاره در توسعه اینترنت ۵G عقب‌افتاده‌تر است؟ نخستین گوشی ۵G هواوی معرفی می‌شود همکاری استرالیا با اریکسون برای توسعه اینترنت ۵G ثبت سفارش‌ها از مهرماه با شناسه کالا نخستین مداد رنگی جهان در انگلیس کشف شد این لباس کودک کوچک نمی شود! ماشین های لباسشویی سبک می شوند
برگشت به بالا