از سوی دانشگاه علوم بهزیستی انجام می‌شود

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا

عصر کالا- رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از برنامه این دانشگاه برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک با همکاری یک الی دو برند معروف ساخت ویلچر در دنیا خبر داد.

سه شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲:۰۰

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، امیرمسعود عرب سه حوزه‌ای که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر آن متمرکز شده را واقعیت مجازی، توانبخشی از راه دور و اُرتوزهای توانبخشی اعلام کرد.

وی سپس به تشریح ظرفیت‌های همکاری مشترک با دانشگاه‌های کشورهای مدیترانه شرقی در زمینه توانبخشی پرداخت و گفت: با توجه به فقدان دانش کافی در این حوزه در کشورهای همسایه، محصولات ما در این کشورها بازار خوبی خواهند داشت. بر این اساس قصد داریم با توجه به مشکلات و نیازهای کشورهای خارجی، پروتوتایپ یا الگوی محصولات خودمان را به آن‌ها هم ارائه دهیم و در این حوزه با آن‌ها تعامل داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سپس به یکی دیگر از کارهایی که در مرکز رشد دانشگاه و جدای از کارهای فناورانه در حال انجام است، اشاره کرد و توضیح داد: با همکاری یک الی دو شرکت و برند معروف ساخت ویلچر در دنیا، در حال همکاری برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک در داخل کشور هستیم.

عرب افزود: این برنامه که اقدامات اولیه آن از 6 ماه پیش آغاز شده، با حمایت دفتر توسعه فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است و حدودا تا یک سال دیگر به نتیجه خواهد رسید؛ در آن زمان سایر شرکت‌های داخلی می‌توانند از این مدل ارگونومیک و علمی ویلچر در ساخت ویلچرهای داخلی الگوبرداری کنند.

برچسب ها

ویلچر
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا