در اطلاعیه رجیستری اعلام شد

چگونگی رفع مشکل در رجیستری تلفن‌های همراه مسافری

عصر کالا- به دنبال تغییر در زمینه رجیستری دستگاه‌های مسافری در سامانه همتا، اتصال آن به سامانه گمرک و بروز مشکلات احتمالی، این سامانه راهکاری برای پیگیری این مشکلات ارائه کرد.

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۰

چگونگی رفع مشکل در رجیستری تلفن‌های همراه مسافری

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، در جدیدترین اطلاعیه سامانه رجیستری برای مسافران و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری  اعلام شد: با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانه های گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نموده اید اما هنوز دستگاه تان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه می شوید که اطلاعات دستگاه تان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir  اقدام کنید.

برچسب ها

گوشی‌های مسافریگوشی مسافریرجیستری
مطالب مرتبط بیشتر
امتیاز «موبایل مسافری» قابل واگذاری نیست خرید و فروش اطلاعات هویتی مسافران برای رجیستری گوشی تخلف است ۹۰۰ هزار گوشی موبایل وارد کشور شد/ کاهش محسوس قیمت دور زدن قانون رجیستری گوشی‌های همراه در مرزها با گوشی قدیمی که با رجیستری قطع شده چه کنیم ؟ سرنخ علل گرانی در بازار موبایل به کجا می‌رسد؟ گوشی‌ها چگونه شبکه اپراتور را مختل می‌کنند؟! امکان‌ دور زدن رجیستری موبایل از طریق پاسپورت استعلام قیمت گوشی موبایل از طریق سامانه ۱۲۴ ممکن شد بازگشایی سامانه رجیستری گوشی همراه مسافر تا ۲ روز آینده علت تعلیق گوشی‌های مسافری ادامه اجرای طرح رجیستری به کجا رسید؟ تعمیر موبایل هم اندازه قیمت همان موبایل آب می‌خورد بستر فنی رجیستری تبلت آماده شد واردات گوشی های مسافری با قاچاق متفاوت است روش جدید متخلفان برای دور زدن سامانه گوشی مسافری ۲۰۰ هزار گوشی موبایل مسافری وارد کشور شد ازسرگیری ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری در سامانه رجیستری از امروز ۲۵ هزار گوشی مسافری متخلف قطع و وصل شد دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری
برگشت به بالا