قابلیت جدید «دنبال نکردن» در توئیتر آزمایش شد

عصر کالا- شبکه اجتماعی توئیتر قابلیت دنبال نکردن را برای عده ای از کاربران خود آزمایش می کند.

پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

قابلیت جدید «دنبال نکردن» در توئیتر آزمایش شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، توئیتر تابه حال  پیشنهاداتی برای دنبال کردن حساب های کاربری مختلف به اعضای خود داده است. اکنون این شرکت از بعضی کاربران خود می پرسد که آیا تمایل دارند برخی افراد را دنبال نکنند یا خیر.

نشریه Slate نخستین بار اعلام کرد این شبکه اجتماعی پیشنهاد دنبال نکردن یا unfollow را برای برخی از کاربران خود آزمایش می کند. سخنگوی توئیتر در این باره می گوید:  می دانیم که کاربران دوست دارند تایم لاین حساب کاربری شان مرتبط باشد.  یک را ه برای انجام این کار دنبال نکردن افرادی است که به طور مداوم در توئیتر شراکت نمی کنند.

 

این ویژگی شبیه  قابلیت unsubscribe جی میل است. این ویژگی با کمک الگوریتمی ردیابی می کند که کاربر با کدام فرستنده ایمیل برای مدتی ارتباط برقرار نکرده است و از او می خواهد فرستنده را حذف کند.

افراد شرکت کننده در تست توئیتر ، اسکرین شات هایی از آن را منتشر کرده اند. البته این پیشنهادات با استقبال مخاطبان روبرو نشده است.

برچسب ها

شبکه اجتماعیتوئیترکاربران شبکه های اجتماعی
مطالب مرتبط بیشتر
پیام های خصوصی در توئیتر فیلتر می شوند کلاهبرداری مالی در توئیتر ممنوع شد پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ میلادی پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ میلادی اطلاعات ۴۱۹ میلیون کاربر فیس بوک فاش شد حساب کاربری مدیر توئیتر هک شد فرمان اجرایی ترامپ برای شبکه‌های اجتماعی فرمان اجرایی ترامپ برای شبکه‌های اجتماعی چرا شبکه‌های اجتماعی شما را افسرده می‌کنند؟ عبور کاربران شبکه‌های اجتماعی از مرز ۳ میلیارد نفر عبور کاربران شبکه‌های اجتماعی از مرز ۳ میلیارد نفر توئیتر رفع فیلتر نمی شود نسخه لایت شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟ نسخه لایت شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟ بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه پرداخت الکترونیکی راه‌اندازی کرد اینستاگرام ویژگی «پرتره» را افزود توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟ «اینستاگرام» محبوب‌ترین «پلتفرم» کسب و کار مجازی فیسبوک شما را در عکس‌های تگ نشده شناسایی می‌کند قابلیت جدید برای ارسال پیام‌های طولانی همزمان در توییتر توییتر از ویژگی جدید برای ذخیره پیام ها رونمایی کرد آمار کاربران ایرانی اینستاگرام اعلام شد کاهش درآمد اپراتورهای موبایل با افزایش شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی ایرانی کلوب بعد از ۱۲ سال تعطیل می‌شود فیس بوک هنوز محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است فشار رگولاتورهای اروپایی به فیس‌بوک برای اصلاح قوانین حریم شخصی
برگشت به بالا