"یاسرگاز" غیراستاندارد است

عصر کالا- بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود اجاق‌گاز با نام تجارتی یاسرگاز را با نشان استاندارد جعلی، شناسایی و توقیف کردند.

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

"یاسرگاز" غیراستاندارد است

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، محمود رضا طاهری در تشریح این خبر گفت: بازرسان استاندارد فرآورده اجاق گاز با نام تجارتی  یاسر گاز  را به دلایل  نداشتن مجوز و جعل علامت استاندارد  توقیف و از این واحد تولیدی به دادگاه شکایت کردند.

در این واحد تولیدی که در جاده خاوران واقع شده‌است، حدود 700 عدد اجاق گاز تک شعله و اجاق گاز دو و سه شعله رومیزی را توقیف کردند.

برچسب ها

استانداردغیراستانداردیاسر گاز
مطالب مرتبط بیشتر
کولرهای گازی غیراستاندارد، عامل افزایش هزینه برق خوداظهاری استاندارد توسط تولیدکنندگان الزامی می‌شود برنامه سازمان استاندارد برای افزایش خرید کالاهای ایرانی اعطا گواهی استاندارد ایمنی به ال جی الکترونیک کولرهای آبی با استاندارد قدیمی را نخرید عرضه کولرهای آبی فاقد نشان استاندارد غیرقانونی است ۵۰ ماه زندان به جرم فروش کالای غیراستاندارد ویژگی‌های یک عینک آفتابی مناسب چیست؟ راه‌اندازی پویش سراسری خرید کالای استاندارد ایرانی کالاهای غیراستاندارد در تهران توقیف شد توانیر گواهینامه مطابقت با استانداردهای تولید کنتور هوشمند صادر می کند جعبه محصولات‌غذایی باید از مقواهای استاندارد باشد توقیف لوازم خانگی غیراستاندارد در تهران درج کد ۱۰ رقمی پیگیری استاندارد بر روی کالا الزامی است درج کد ۱۰ رقمی پیگیری استاندارد بر روی کالا الزامی است ۷ برند لوازم خانگی غیراستاندارد را بشناسید ۷ برند لوازم خانگی غیراستاندارد را بشناسید کیفیت و استاندارد کالاها ضرورت جلب اعتماد جامعه کیفیت و استاندارد کالاها ضرورت جلب اعتماد جامعه
برگشت به بالا