کاهش ۶۶ درصدی هزینه قبض برق با صفحات خورشیدی نیسان

عصر کالا- شرکت نیسان که تا به حال بیشتر در زمینه تولید انواع خودرو فعال بود، قصد دارد سیستم های انرژی خورشیدی خانگی تولید کند که به صرفه جویی در مصرف برق منجر می شود.

دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

کاهش ۶۶ درصدی هزینه قبض برق با صفحات خورشیدی نیسان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این شرکت ژاپنی از ابداع سیستم مدیریت انرژی جدیدی با استفاده از صفحات خورشیدی قابل نصب بر روی سقف منازل و همین طور باتری های معمولی و قدیمی خبر داده که استفاده از انها به طور متوسط  به کاهش 66 درصدی هزینه قبض برق می انجامد.

نیسان تازه ترین شرکتی است که در زمینه ارائه خدمات انرژی خورشیدی به جمع خودروسازانی همچون مرسدس بنز، رنو و تسلا می پیوندد. این شرکت در سال 2016 باتری هایی به نام ایکس استوریج عرضه کرد که از باتری های قدیمی احیا شده ساخته شده بودند و با هزینه کمی قادر به ذخیره سازی انرژی خورشیدی هستند.

بسیاری از شرکت های خودروسازی مدتی است تولید خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار داده اند و ارائه خدمات تامین خانگی برق از انرژی خورشیدی می تواند مردم را به خرید چنین خودروهایی ترغیب کند. زیرا افراد به این نتیجه می رسند که می توانند با صرف هزینه ای ناچیز انرژی لازم برای به حرکت درآوردن خودروهای یادشدن را تامین نمایند.

نیسان سه نوع صفحه خورشیدی تامین برق طراحی کرده که یکی ارزان قیمت، دومی متوسط و اقتصادی و سومی گران تر و پیچیده است و حداقل هزینه نصب و راه اندازی این سیستم با شش صفحه خورشیدی به 5400 دلار می رسد. فروش این محصول در آینده نزدیک آغاز می شود.

برچسب ها

شارژ خودروهای برقیلوازم برقینیسانپنل خورشیدی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع سشوار در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع سشوار در بازار چند؟ +جدول شارژ باتری خودروهای برقی پنج برابر سریع تر شد سلول‌های خورشیدی شفاف می‌توانند ۴۰ درصد از برق آمریکا را تامین کنند کره‌جنوبی از تعرفه‌های واردات آمریکا به WTO شکایت می‌کند نرخ انواع سشوار در بازار چند؟ +جدول شارژ بی سیم خودروهای برقی عملیاتی می شود کاشی های هوشمند با فرستنده وای فای و بلوتوث ! مظنه پرفروش‌ترین انواع سشوار در بازار +جدول لیست قیمت برخی از همزن های موجود در بازار تولید بزرگترین باتری برقی دنیا در استرالیا کاغذ خورشیدی شارژر گوشی شد قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار؟ +جدول تامین برق منازل با باتری‌های خورشیدی تشخیص کم‌آبی بدن در صندلی خودروی نیسان قیمت انواع سشوار در بازار چند؟ +جدول مظنه قیمت جدیدترین مدل های ماشین اصلاح صورت راهکارهای ساده درمدیریت مصرف برق خانگی برای خرید کولر گازی چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت لوازم برقی غیرضروری در ساعات پیک بکار نبرید برای خرید تصفیه هوا چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت مظنه انواع اپیلاتور در بازار چند؟ +جدول خیز بلند دنیای لوازم خانگی به سمت هوشمند سازی خانه ها تولید حسگر ترکیبی برای مدیریت ساده منازل هوشمند مظنه جدید‌ترین انواع اتو در بازار؟ +جدول برای خرید مخلوط کن چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت برای خرید چراغ‌های زینتی چقدر باید هزینه کرد؟ چند توصیه استفاده از وسایل برقی قیمت انواع آسیاب برقی در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع پرفروش‌ترین ماکروویو در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع اتوی مو +جدول تجهیز بزرگراه های آمریکا به ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی تجهیز بزرگراه های آمریکا به ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی
برگشت به بالا