معرفی هدفون مترجم همزمان با قابلیت ترجمه ۳۷ زبان زنده دنیا

عصر کالا- یک هدفون مترجم بی‌سیم فوق‌العاده در نمایشگاه CES معرفی شد که قابلیت ترجمه همزمان را به ۳۷ زبان زنده دنیا دارد.

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸:۰۰

معرفی هدفون مترجم همزمان با قابلیت ترجمه ۳۷ زبان زنده دنیا

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، هدفون‌های "Clik +" محصول شرکت "Mymanu" نوید روزهای خوبی را می‌دهند، چرا که قبلیت ترجمه زنده 37 زبان دنیا را دارند.

ما اخیرا محصولات مشابهی از گوگل و "براگی"(Bragi) دیدیم، اما هر دوی آنها به عنوان واسطه عمل می‌کنند و تنها صوت را از اپلیکیشن مخابره می‌کنند.

البته "میمانو" نیز از یک اپلیکیشن برای ترجمه استفاده می‌کند، اما طوری طراحی شده است که ما را یک قدم به دستگاه ترجمه‌ای که ما واقعا می‌خواهیم نزدیکتر کرده است.

این وسیله در نمایشگاه با موفقیت آزمایش شد.

برای نمایش دقت هدفون، توسط یک فرد چینی امتحان شد و به ادعای وی، ترجمه از انگلیسی به چینی بسیار دقیق انجام شد.

ترجمه از چینی به انگلیسی نیز خوب بود اما نه به دقت انگلیسی به چینی.

برای کار با این هدفون‌ها نیاز به انجام هیچ کاری جز گوش کردن به سخنان و ترجمه هدفون نیست.

این هدفون برای اتصال از NFMI استفاده می‌کند که ارتباط قابل اتکاتری نسبت به بلوتوث است.

کیفیت صوتی این هدفون‌ها نیز تایید شده است.

"کلیک پلاس" در هر بار شارژ، 6 ساعت کار می‌کند.

این محصول تا ماه مارس روانه بازار خواهد شد و هم اکنون قیمت پیش‌سفارش آن 239 دلار است که احتمالا هنگام ورود به بازار تا 300 دلار افزایش یابد.

برچسب ها

هدفون بی‌سیمهدفون هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
هدفون ورزشی "ضدآب" تولید شد هدفون گرافنی با شارژ سریع ساخته شد هدفونی که خرخر کاربر را هشدار می‌دهد هدفونی که خرخر کاربر را هشدار می دهد زمان عرضه و قابلیت‌های جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل زمان عرضه و قابلیت‌های جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل عینک واقعیت افزوده تمام صوتی از راه رسید این هدفون سرگیجه را درمان می کند این هدفون سرگیجه را درمان می کند رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند جدید لیست قیمت جدیدترین هدفون های موجود در بازار لیست قیمت جدیدترین هدفون های موجود در بازار نگاهی به محصولات خلاقانه۲۰۱۸ نگاهی به محصولات خلاقانه۲۰۱۸ با این هدفون بی سیم هوشمند بهتر می شنوید با این هدفون بی سیم هوشمند بهتر می شنوید تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی لیست هدفون های گرانقیمت در بازار قیمت فروش انواع گران ترین هدفون ها قیمت فروش انواع گران ترین هدفون ها هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از ۴۰ زبان است هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از ۴۰ زبان است لیست ارزان ترین هدفون های حرفه ای موجود در بازار لیست ارزان ترین هدفون های حرفه ای موجود در بازار از این پس گوشی را با هدفون کنترل کنید از این پس گوشی را با هدفون کنترل کنید بوز اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت را معرفی کرد بوز اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت را معرفی کرد بهترین هندزفری‌های بلوتوثی ۲۰۱۷ اپل هدفون بی‌سیم بیتس استودیو ۳ را رونمایی کرد هدفون Sport Wireless Train ، محصولی از همکاری کمپانی JBL با شرکت لوازم ورزشی آندر آرمور با این هدفون هوشمند موسیقی را با کیفیت بهتر بشنوید با این هدفون هوشمند موسیقی را با کیفیت بهتر بشنوید این هدفون ترجمه می کند بیتس و بالمه، دو هدفون لوکس معرفی کردند خرید یک هدفون بی سیم چقدر تمام می شود؟ بازار گرم خرید و فروش هدفون‌های بی‌سیم هدفون‌های ایرپاد اپل محصولی درآمدزا برای اپل چند راهکار ساده برای افزایش صدای اسمارت‌فون‌های اندرویدی هدفونی که صدای خاطراتتان را تا ابد زنده نگه می دارد فقط صداهای دلخواهتان را با یک هدفون‌ بی‌سیم بشنوید با ارگونومیک ترین هدفون های دنیا از جنس فلز مایع آشنا شوید با ارگونومیک ترین هدفون های دنیا از جنس فلز مایع آشنا شوید قیمت انواع هندزفری بی سیم؟ انواع هدفون استدیو چند؟ افزایش تمرکز با استفاده ازهدفون گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای ۲۰۱۷ بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای ۲۰۱۷ کسی از ایرپادهای اپل خبر ندارد کسی از ایرپادهای اپل خبر ندارد هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم هدفون بی‌سیم جدید ضربان قلب را هم کنترل می‌کند هدفون بی‌سیم جدید ضربان قلب را هم کنترل می‌کند
برگشت به بالا