سیلیکون‌پاور اولین حافظه‌ SSD ضدآب دنیا را معرفی کرد

عصر کالا- سیلیکون‌پاور محصول هیجان‌انگیزی را معرفی کرده که در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

سیلیکون‌پاور اولین حافظه‌ SSD ضدآب دنیا را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایتنا، این محصول حافظه‌ SSD با ظرفیت 480 گیگابایت ضدآب است که به عنوان اولین حافظه‌ SSD ضد آب دنیای قابل حمل به حساب می‌آید.

به گزارش ایتنا،  نام این محصول جدید Bolt B80 است. بولت B80 توانسته استاندارد IP68 را کسب کند که این به معنی مقاومت آن دربرابر گرد و خاک و آب است. این محصول قرار است در سه مدل 120، 240 و 480 گیگابایتی به بازار عرضه شود.

جنس بولت B80 از آلومینیوم است و طراحی گرد، جمع‌وجور و شیکی دارد. ضخامت این حافظه‌ SSD تنها 11٫9 میلی‌متر است که همین باعث شده آن را به باریک‌ترین SSD بازار تبدیل کند. Bolt B80 از USB 3.1 با پورت Type-C و کابل USB-C به USB-A بهره می‌برد.

این محصول با تمام دستگاه‌های مجهز به USB 2.0 سازگار است. سرعت انتقال فایل این حافظه‌ SSD بطور میانگین 500 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن و رایت آن 450 مگابایت بر ثانیه است.

برچسب ها

کارت حافظهابر حافظه
مطالب مرتبط بیشتر
پایانی برای حافظه‌های رایانه‌ای تولید حافظه ۱۰۰ ترابایتی رکوردهای جهانی را جابجا کرد تولید سریع ترین حافظه های جهان مظنه انواع هارد‌ دیسک‌ اکسترنال در بازار؟ +جدول ذخیره ۵۷۰۰ فیلم روی قدرتمندترین حافظه اس اس دی جهان گوشی جدید ZTE در بنچ مارک An Tu Tu لیست قیمت انواع کارت حافظه microSD انتشار جی‌میل جدید برای گوشی‌های کم‌حافظه مشخصات فاش شده گوشی شیائومی Mi ۷ مدل جدید LG V۳۰s در MWC ۲۰۱۸ لیست ارزان قیمت ترین فلش مموری های موجود در بازار قیمت انواع هارد‌ دیسک‌ اکسترنال در بازار؟ +جدول شرکت Vivo اولین رم ۱۰ گیگابایتی گوشی‌های هوشمند را عرضه می‎کند مظنه انواع هارد‌ دیسک‌ اکسترنال در بازار؟ +جدول نمایش کوچکترین فلش مموری ۱ ترابایتی با پورت Type-C وقتی گوشی دست کمی از لپ‌تاپ ندارد خرید یک کارت حافظه microSDHC چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع هارد‌ دیسک‌ اکسترنال در بازار؟ +جدول راهکاری برای کارت حافظه‌ نامحدود راهکاری برای کارت حافظه‌ نامحدود بهای کارت گرافیکی افزایش پیدا خواهد کرد سرعت حافظه‌های فلش UFS ۳.۰ به ۲.۴ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد لیست ارزانترین حافظه های SSD در بازار برای خرید کارت حافظه چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت
برگشت به بالا