سری جدید اسپیکرهای مارشال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی شد

عصر کالا- مارشال نامی است که بیشتر به دلیل آمپلیفایرهای قدرت‌مند گیتار شناخته شده است. بخشی از نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به معرفی سری جدید اسپیکرهای مارشال اختصاص یافت.

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

سری جدید اسپیکرهای مارشال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز، چند سالی است که این شرکت قراردادی با شرکت زاوند (Zound Industries) عهد کرده و محصولاتی همه‌پسندتر در زمینه اسپیکر و هدفون عرضه کرده است؛ اسپیکرهای مارشال که تحت عنوان مجزای مارشال هدفون (Marshal Headphone) در طی این چند سال راهی بازار شده‌اند. در نمایشگاه ایفا 2017 این اسپیکرها با سه مدل جدید، مناسب برای انواع فضاهای خانگی معرفی شدند؛ اکتون (The Acton)، استن‌مور (The Stanmore) و ووبورن (The Woburn) نام این سه محصول هستند.

بزرگ‌ترین تغییر سری جدید اسپیکرهای مارشال، بخش کنترل به‌روز شده آن‌ها است که از یک کلید تنظیم برای جابه‌جایی بین وای-فای، بلوتوث و تنظیمات پیش‌فرض رادیو اینترنتی و ایستگاه‌های اسپاتیفای تشکیل شده است. دیگر تنظیماتی که برای اسپیکرهای مارشال در نظر گرفته شده، شامل صدای مستر، باس و تریبل است. کاربران می‌توانند این محصول را مستقیما از طریق اپلیکیشن مارشال هم کنترل کنند و ابعاد و نوع اتاق را هم انتخاب نمایند.
به علاوه تنظیمات مربوط به اتاق، در این سری پشتیبانی از کروم‌کست (Chromecast)، اتصال اسپاتیفای (Spotify Connect) و ایرپلی (AirPlay) نیز فراهم شده است. یک جک 3.5 میلیمتری هم برای کاربر قرار گرفته شده و البته بزرگ‌ترین مدل ووبرن از یک جک RCA هم پشتیبانی می‌کند.
شرکت مارشال امکان پیش‌خرید را در اول سپتامبر (10 شهریور) فراهم می‌کند و تا 21 سپتامبر (30 شهریور) این محصولات به دست مشتری خواهند رسید. قیمت سری جدید اسپیکرهای مارشال از مدل‌های قبلی که تنها از بلوتوث پشتیبانی می‌کردند اندکی گران‌تر است. اکتون به قیمت 350 دلار، استن‌مور 450 دلار و برای ووبورن 600 دلار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

اسپیکر هوشمندمارشال
مطالب مرتبط بیشتر
دلایلی که طراحی اسپیکر گلکسی هوم منتقدان را جذب نکرد پیش‌بینی رشد خیره‌کننده اسپیکرهای هوشمند پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند گوگل از زبان اسپانیایی چگونه یک اسپیکر قابل حمل مناسب بخریم؟ تلفیقی از تلویزیون و اسپیکر هوشمند آمازون معرفی شد راهکاری برای جلوگیری از جاسوسی اسپیکرهای هوشمند گوگل از آمازون جلو زد اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل! لیست گران ترین اسپیکرهای موجود در بازار شیب نزولی عرضه اسپیکرهای هوشمند اپل اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام‌رسان وی چت در راه است فیس‌بوک از معرفی اسپیکرهای هوشمندش منصرف شد با خرید محصولات ال جی، یک اسپیکر هوشمند گوگل هدیه بگیرید تبدیل اسپیکرهای معمولی به اسپیکر هوشمند بلندگوی الکسا مترجم هوشمند می شود زمان عرضه اسپیکرهای هوشمند سامسونگ بلندگوی هوشمند اکو برای بچه‌ها بدآموزی دارند هوم‌پاد اپل وسایل خانه‌ را خراب می‌کند عرضه اسپیکرهای هوشمند فیس‌بوک در تابستان رقابت اسپیکرهای هوشمند جدید در بازار بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟ هدیه گوگل به کاربران اسپیکرهای هوشمند انتقاد از اسپیکرهای هوشمندی که به وای فای وصل نمی‌شوند چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟ روتر وای فای یا اسپیکر هوشمند؟ فروش اسپیکرهای هوشمند گوگل به اوج رسید سامسونگ با یک عینک هوشمند و یک اسپیکر عجیب در ۲۰۱۸ CES هک شدن بلندگوهای بی سیم برای مردم آزاری شبانه تحول موسیقی با تکنولوژی‌های جدید محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند اسپیکرها چقدر می‌ارزند؟ اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود کلاه اسپیکردار آتاری / عکس حاکمیت تکنولوژی بر دنیای صدا همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی فریب اسپیکرهای هوشمند گوگل و آمازون لیست قیمت جدیدترین اسپیکرهای موجود در بازار اسپیکری کوچک با قابلیت‌های بزرگ+ ویدئو چگونه گوشی سایلنت خود را پیدا کنیم؟ چگونه گوشی سایلنت خود را پیدا کنیم؟ اسپیکر سونوس با دستیار صوتی آمازون مکالمه رایگان با اسپیکر هوشمند گوگل هوم اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند فرمان بده تا موسیقی متناسب با فعالیت پخش شود برنامه فیسبوک برای ساخت "دستگاه لمسی مکالمه تصویری" و اسپیکر هوشمند اسپیکر هوشمند شیائومی معرفی شد «کلاه اسپیکری»؛ ابداع جدید آتاری!+عکس اسپیکر بلوتوثی پورشه ۹۱۱ با الهام از اگزوز اتومبیل‌های پورشه معرفی شد همراه قدرتمند گردش‌های دوستانه آمازون قیمت بلندگوهای هوشمند را به نصف کاهش داد بلندگوی هوشمند جان یک زن آمریکایی را نجات داد علی بابا از اسپیکر هوشمند Tmall Genie رونمایی کرد شرکت علی‌بابا اسپیکری هوشمند مشابه آمازون اکو می‌سازد ۱۹ درصد از مشتریان اپل مشتاق عرضه اسپیکر هوشمند هوم پاد هستند اسپیکر استورم تروپر از شما در برابر دشمنان محافظت می‌کند بلندگوی هوشمند آمازون خانه را خوشبو می کند پیشروی اسپیکرهای هوشمند اعلام جنگ اپل با آمازون و گوگل با معرفی"هوم‌پاد" اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل (Apple HomePod) معرفی شد اسپیکر هوشمند اپل احتمالاً وارد خط تولید شده است یکه تازی آمازون در بازار اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۱۷ هم ادامه خواهد یافت
برگشت به بالا