بلک بری در صدد ثبت نسخه‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است

عصر کالا- بر اساس گزارش‌های اخیر، کمپانی بلک‌بری به دنبال ثبت نسخه‌‌ای از اندروید به نام Blackberry secure است که ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد.

دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

بلک بری در صدد ثبت نسخه‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ کمپانی بلک‌بری در حال گفتگو برای ثبت نسخه‌‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است. این نسخه ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد و در گوشی‌های اندروید بلک‌بری به‌ کار رفته است. گزارش‌های اخیر حاکی از آغاز فاز دوم استراتژی کسب مجوز توسط بلک‌بری هستند. فاز اول، کسب مجوز برای طراحی، تولید، فروش و توسعه‌ی گوشی‌های بلک‌بری توسط سایر شرکت‌ها مانند TCL بود. بر اساس این راه‌کار، بلک‌بری توسعه‌ی نرم‌افزاری گوشی‌هایی مانند DTEK60 و KEYone را بر عهده خواهد داشت و شرکت‌هایی مانند TCL تولیدکننده‌ی سخت‌افزارهای مورد نیاز خواهند بود.

فاز دوم نیز مربوط به کسب مجوز است که در آن، بلک‌بری با تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در سراسر جهان برای استفاده‌ی آن‌ها از نسخه‌ی ایمن سیستم عامل اندروید مذاکره می‌کند. این نسخه ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد و در گوشی‌های اندروید بلک‌بری به‌ کار رفته است.

شرکت بلک‌بری در کشور هند، موفق به عقد قرارداد با شرکت اوپتیموس شده است. این کمپانی اخیرا نسخه‌ی خاصی از گوشی KEYone را با رم 4 و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایت در بازار هند عرضه کرده بود. شرکت اوپتیموس قراردادی 10 ساله برای تأمین قطعات بلک‌بری در هند دارد که مشابه قرارداد‌های جدید با شرکت‌های TCL و BB Merah Putih است. کمپانی BB Merah Putih تنها قادر به استفاده از برند بلک‌بری در داخل اندونزی است؛ در حالی که TCL کل بازار جهانی را پوشش می‌دهد.

الکس توربر، مدیر اجرایی بلک‌بری، بازار هند را گزینه‌ی بسیار خوبی برای BlackBerry Secure می‌داند. او اعتقاد دارد بلک‌بری در حال پیمایش راهی است که مردم نیز خواهان آن هستند و این چیزی نیست جز امنیت بیشتر و این نیاز منجر به فروش بیشتر محصولات بلک‌بری خواهد شد.

برچسب ها

بلک بری
مطالب مرتبط بیشتر
مظنه موبایل‌های ۵.۵تا ۶ اینچ در بازار +جدول رجیستری و تمایل تولیدکنندگان به حضور در بازار تلفن همراه بلک بری از فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام شکایت کرد شماره گوشی رجیسترشده را چطور تغییر دهیم؟ کدام گوشی‌ها بیشترین طول عمر باتری را دارند؟ امسال همه برندهای گوشی تلفن همراه رجیستر می‌شود تمامی برندهای موبایل تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند راهنمای خرید بهترین گوشی های ۲۰۱۷ از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان ۱۴ هزار گوشی با رجیستری غیر فعال شدند طرح رجیستری تمامی برندهای موبایل تا ۲۲ بهمن رجیستری بلک بری، گوگل‌پیکسل و موتورولا آغاز شد مظنه موبایل‌های بلک بری در بازار؟ +جدول مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد پرداخت جریمه ۱۳۷ میلیون دلاری بلک بری به نوکیا آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۱۰ آبان) قیمت موبایل‎‌های بلک بری در بازار؟ +جدول گوشی ضد آب بلک‌بری را ببینید عرضه رسمی گوشی بلک بری موشن بلک بری موبایل با باتری ٢٦ ساعته می سازد تصویر گوشی جدید BlackBerry Krypton را ببینید جدیدترین موبایل‎‌های بلک بری چند؟ +جدول بلک بری از موبایل جدید رونمایی می کند معرفی گوشی ضد آب جدید شرکت BlackBerry اندروید ۸ اوریو برای بلک بری کی وان عرضه خواهد شد قیمت جدیدترین موبایل‌های بلک بری در بازار؟ +جدول معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان منتظر چه گوشی‌هایی از سوی ال جی، سامسونگ و غیره باشیم مظنه موبایل‌های بلک بری در بازار؟ +جدول فراخوان بلک بری برای گوشی های معیوب KeyOne با بهترین گوشی های موبایل پیش از ظهور آیفون آشنا شوید گوشی جدید بلک بری احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود گوشی جدید بلک بری و TCL احتمالا به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است گوشی بلک بری Aurora وارد بازار ایران شد + قیمت عرضه یک گوشی متفاوت از بلک بری بلاک بری گوشی با صفحه کلید فیزیکی عرضه کرد بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان کوالکام ۹۴۰ میلیون دلار خسارت به بلک‌ بری پرداخت می‌کند از نوکیا تا موتورولا؛ قربانیان استیو جابز کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ یک گام تا عرضه عمومی «کی‏وان بلک‏بری» عرضه گوشی BlackBerry Keyone در بریتانیا به تعویق افتاد پایان پشتیبانی اپلیکیشن لاین از بلک‌بری عرضه گوشی BlackBerry KeyOne به تعویق افتاد بلک‌بری: آپدیت بزرگی برای گوشی‌های اندرویدی در راه است گجت های پوشیدنی بلک بری در راهند عرضه بلک بری KEYone به تعویق افتاد گجت های پوشیدنی و لوازم خانگی بلک بری به زودی وارد بازار می شوند میان رده جدید بلک بری به نام Aurora رونمایی شد همه‌ی آنچه در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ گذشت در نمایشگاه mwc ۲۰۱۷ منتظر چه محصولاتی باشیم؟ عرضه مدل جدید بلک بری باز هم با صفحه کلید عکس های گوشی جدید بلک بری لو رفت عکس های گوشی جدید بلک بری لو رفت عکس های گوشی جدید بلک بری لو رفت عکس های گوشی جدید بلک بری لو رفت
برگشت به بالا