بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۱۷

عصر کالا: چه شما دنبال یک گجت ورزشی باشید یا یک تقویم همراه همیشگی، برای نیازتان انواع مختلفی از ساعت های مچی با تکنولوژی بالا را می‌توانید پیدا کنید.

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۱۷بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017بهترین ساعت‌های هوشمند 2017

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، ساعت Pebble شرکت Kickstarter که از ساده‌ترین آن‌ها است تا نمونه‌های پیشرفته شرکت های دیگری مانند اپل، سامسونگ، هواوی، ال جی، موتورولا و مایکروسافت که همگی بدنبال جای خوش کردن در مچ دست شما هستند.

فاصله بین یک گجت ورزشی مثل قدم شمارهایی که روزگاری بسیار پرکاربرد بودند و یک ساعت هوشمند بشدت کاهش یافته، به نحوی که تعداد زیادی از همین گجت‌ها کارهایی که یک اپل‌واچ می‌تواند انجام دهد را، به خوبی انجام می‌دهند. اما با این حال کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله ما قصد داریم بهترین گزینه را برایتان انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید.

1.  اپل واچ سری2

شروع قیمت از: 369 پوند

اپل با اضافه کردن GPS و خاصیت ضد آب به سری2 ساعت های خود بر ورزشی بودن آن ها مهر تاییدی زده است. به جز اضافه کردن این دو قابلیت که توانایی استفاده از آن در کوهنوردی و شنا را ممکن ساخته، اپل در این سری از یک پردازنده قوی‌تر استفاده کرده که آن را خیلی سریع‌تر نسبت به سری قبلی کرده است. گرچه از نظر ظاهری تفاوت چندانی ایجاد نشده اما از هر بُعد دیگری که نگاه کنید تقریبا تغیراتی ایجاد شده است.

2.  اپل واچ سری1

شروع قیمت از: 269 پوند

اگرچه GPS یا قابلیت ضد آب بودن سری2 را ندارد اما سری1 به طبع قیمت پایین تری داشته و طراحی زیبای آن به همراه سیستم کنترلی کارآمد و نمایشگر ضربان قلب به گزینه خوبی برای مچ دست شما تبدیل شده است.

3. سامسونگ Gear S3

قیمت: 349 پوند

آخرین نسخه از ساعت‌های مچی این شرکت نماد پیروزی در هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار است. اگرچه این برند به تنهایی بهترین ساعت هوشمند موجود نیست اما بهترین جایگزین اپل واچ سری2 برای کاربران اندروید است.

نکته برجسته آن عمر عالی باتری‌اش است. باتری بزرگ 380 میلی‌آمپری آن و سیستم عامل سبک Tizen OS ، همه و همه Gear S3 را قادر می‌سازد تا تنها با یک بار شارژ پنج روز کارایی داشته باشد. اما این تنها نکته مثبت آن نیست چراکه همانند اپل واچ سری2، GPS داشته و می‌تواند مسافت پیموده را بدون نیاز به گوشی هوشمندتان ثبت کند. همچنین اسپیکری داشته و می‌توانید به تماس‌هایتان به خوبی پاسخ دهید.

4.  هواوی Watch 2

قیمت: 280 پوند

هواوی Watch 2 در بین یکی از بهترین ساعت هوشمند های سال 2017 قرار گرفت. این ساعت از سیستم عامل Android Wear 2 استفاده می‌کند و بدین معنی است که با آپدیت کردن آن برای بدست آوردن ویژگی ها و امکانات جدید، اصلا کار بیهوده‌ای نکردید.

این ساعت از یک پردازنده 1.1GHz اسنپدراگون با 768MB رم، 4GB حافظه داخلی و یک باتری 420mAh استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید نمونه 4G آنرا تهیه کنید تا بتوانید با همان ساعت هم تماس بگیرید و هم پیام های خود را مستقیما از روی مچ دستتان چک کنید.

5.  ال جی Urbane

قیمت: 180 پوند

بیاید صادق باشیم. اسمارت واچ Urbane شرکت LG با سلیقه هر شخصی سازگار نمی‌باشد چراکه استایلش بزرگ بوده و هیچ نکته زیبا و ظرافتی در طراحی فلزی آن به چشم نمی خورد.به گفته خودشان این ساعت هوشمند جوانب مثبت زیادی دارد.عمر باتری عالی، صفحه نمایش دایره ای OLED و درخشان و ...

زمانی که ارائه شد قیمتی بیشتر از 200 پوند داشت درحالی که قیمتش افت کرد و به حدود 180 پوند رسید و بر جذابیتش که شما را به سمت خرید آن پیش برد، افزود.

6.  موتورولا Moto 360 2

قیمت: 229 پوند

موتورولا با عرضه این ساعت هوشمند به تمام آرزوهای ما پاسخ داده است. پردازنده‌ی آن نسبت به مدل پیشین تغییر کرده و با اسنپدراگون 400 جایگزین شده است و نتیجه آن تحصین برانگیز است. Moto 360 2 در دو سایز 42mm و 46mm عرضه شده است و باعث شده برای اشخاصی که مچ دست شان کوچکتر است هم قابل استفاده باشد. انواع زیاد بندهای در دسترس و آپشن های انتخابی دیگر آن را به زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی تبدیل کرده است.

7.  سامسونگ Gear S2

قیمت: 249 پوند

سامسونگ ما را در این طراحی با یک ساعت پر زرق و برق و یک قاب متحرک روبرو ساخته و در دو مدل متفاوت عرضه شده است. مدل استاندارد و یک مدل کلاسیک که استایلی سنتی دارد. همچنین با سیستم عامل Tizen ارائه شده که با اکثر دستگاه های اندرویدی کار می‌کند.

8.  فیت بیت Blaze

قیمت:160 پوند

تصور ما بر این بود که ساعت فیت بیت بلیز یک گام در جهت درست برای فیت بیت بود، که قابلیت ساعت هوشمند را نیز اضافه کرده در حالی که ویژگی های لازم برای تناسب اندام را نیز دارا بود. فیت بیت بلیز می‌خواهد که شما خوش حال باشید از این که این دستبند را در حین انجام ورزش به نمایش می‌گذارید. نقص‌هایی نیز دارد از جمله نبود GPS، اما فیت بیت بلیز ساعت هوشمند بسیار خوب و اسپرتی است.

9. ساعت گارمین فوررانر 630

قیمت: 330 پوند

گارمین فوررانر 630 که یک ساعت تناسب اندام برای دونده های جدی است، یک نمایشگر دینامیکی برای دونده های جدی ارائه می دهد. این ساعت فراتر از استانداردهای ردیابی تناسب اندام کارایی دارد و آمار گسترده ای را ارائه می دهد، همه چیز از لحاظ حرکت تا نوسان های عمودی را حس می کند. آیا شما به همه این ها نیاز دارید؟ شاید نه. اما اگر شما به دنبال بهترین برای مربی‌گری هستید، گارمین فوررانر 630 می تواند گزینه خوبی باشد.

10. موتورولا موتو 360

قیمت: 150 پوند

ارائه این ساعت هوشمند طوفانی بپا کرد و هنگامی که موتو 360 2 معرفی شد، این طوفان را ربود. اما موتورولا موتو 360 یک ساعت هوشمند است که دارای ظاهر بسیار پر زرق و برق است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و دارای یک صفحه نمایش بسیار روشن، یک مانیتور ضربان قلب و یک حسگر نور محیط است که اجازه می دهد تا صفحه نمایش آن را با شرایط تاریک و پر نور بدون دخالت کاربر سازگار کند. قیمت آن تا 120 پوند کاهش یافته است اما در هنگام خرید مراقب باشید چرا که آخرین نسخه Android Wear برای آن ارائه نمی شود.

11.  ایسوس ZenWatch

قیمت:200 پوند

ایسوس، زن واچ را با صفحه ای لمسی به دنیای اقلام پوشیدنی اندرویدی ارائه کرد. رقابت در حوزه ساعت هوشمند شیک، خوب به نظر می رسد، اما زن واچ زیاد دارای ظاهر شیک و خاصی نمی باشد. با کمی استقامت بیشتر، این ساعت یکی از گزینه های برتر ما می‌توانست باشد. به هر حال، این احتمالا تنها زمانی ارزش خرید دارد، که بتوانید آن را به یک قیمت وسوسه انگیز پیدا کنید.

12.  فسیل کیو فاندر

قیمت: 279 پوند

ساعت هوشمند فسیل کیو فاندر یک ساعت شیک است. در واقع، این یکی از جذابترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. با این وجود، دارای نقاط ضعف نیز می باشد. در این خصوص می‌توان به زمان باتری، نبود مانیتور ضربان قلب و ویژگی‌هایی که ارائه می دهد اشاره کرد. گفته می شود، عملکرد خوبی داشته و اگر شما پول نقد اضافی دارید و می‌خواهید یک ساعت هوشمند فوق العاده شیک اندرویدی بگیرید، ساعت فسیل کیو فاندر قطعا ارزش بررسی را دارد.

13 .گارمین ویو اکتیو

قیمت: 168 پوند

مدل ویوو اکتیو به خانواده ساعت‌های ورزشی گارمین که دارای GPS هستند، پیوست. با قابلیت دانلود برنامه ها، ایجاد ظاهر سفارشی و مخصوص به خود و اطلاع از نوتیفیکیشن ها. ویوو اکتیو به عنوان یک ساعت همه کاره ورزشی به بازار ارائه شد.

اما با این حال محدودیت هایی نیز در این ساعت وجود دارد. به عنوان مثال، دارای سنسور ضربان قلب داخلی نمی باشد، اما از آنجا که ویوواکتیو از پروتکل بی سیم ANT+ پشتیبانی می‌کند، به سنسورهای ضربان قلب، سرعت و سنسور هماهنگی شخص ثالث متصل می‌شود و تکنولوژی صفحه تبدیل کننده که به این معنی است که باتری آن یک هفته کارایی دارد. اگر تمرکز شما بیشتر در مورد تناسب اندام باشد نه برنامه های بسیار جذاب، این یک انتخاب عالی است.

14.مایکروسافت بند 2

قیمت: 200 پوند

مایکروسافت بند در طراحی استادانه ظاهر نشده بود. هدف مایکروسافت ایجاد ساعتی بوده که کارایی مچ‌بندهای ورزشی را داشته باشد. یک ترکیبی نادر از حسگر ها و سنسورهای ردیابی سلامت، دارای طراحی معمولی و ویژگی های ساعت هوشمند esque. این یک ایده بلند پروازانه بود و نواقصی را در دنیای سلامتی و تناسب اندام داشت. اما بند 2 تعدادی از این معایب را تصحیح کرده که تعادل مناسبی از ویژگی ها، طراحی و قیمت را ارائه می دهد، هرچند بررسی اطلاعات آن بسیار بهتر از نمونه های دیگر است.

برچسب ها

ساعت هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
نسل جدید ساعت‌های هوشمند گارمین ساعت جدید اپل بدون هیچ قابلیت جدیدی عرضه می شود رشد ۳۸درصدی بازار فروش ساعت‌های هوشمند کِی منتظر عرضه ساعت جدید اپل باشیم؟ پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند کدامند؟ ۱۰ قابلیت اپل‌واچ که کار شما را راحت‌تر می‌کند هوآوی بیشترین رشد را در بازار گجت‌های پوشیدنی تجربه کرد مظنه انواع ساعت هوشمند در بازار +جدول میزان فروش اپل واچ به ۳۳ میلیون دستگاه خواهد رسید نسل اول اپل واچ؛ همچنان رکوردشکن ساعت‌های هوشمند فروش اپل واچ سال دیگر رکورد می‌زند لنوو از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد مشخصات کامل ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی با تمرکز روی تناسب‌اندام سازمان غذا و داروی آمریکا اپل واچ جدید را تایید نکرد اعلام ویژگی های تراشه های نسل چهارم ساعت های اپل ساعت جدید اپل رونمایی شد رونمایی از یک ساعت هوشمند مجهز به جی‌پی‌اس عکس‌های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت رابط کاربری سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند بهبود یافت ساعت هوشمندی که در عمق ۵۰ متری آب سالم می ماند رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی تبدیل کتابخوان الکترونیک به ساعت ادیب! ساعت هوشمند گوگل هم‌زمان با گوشی‌های پیکسل می‌آید معرفی محصولات آماده رونمایی اپل ساعت هوشمند با ۲ نمایشگر رونمایی شد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود اختراع ساعت هوشمند با محفظه نگهداری ایرباد ساعت هوشمند سامسونگ گی‌یر اس ۴ در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند گذری بر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار اپل واچ؛ پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی هوشمند جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند چگونه یک ساعت هوشمند مناسب انتخاب کنیم؟ اپل‌واچ دکمه‌دار می‌شود ساعتی که با بوی خوش شما را بیدار می کند تولید ساعت هوشمند با دو نمایشگر و ۳۰ روز عمر باتری ساعت هوشمند گلکسی‌واچ به اندروید Wear OS مجهز می‌شود آیفون لوکس ۴۵۰۰ دلاری با شارژر خورشیدی عرضه می شود ساعتی که پوست دست را به صفحه نمایش تبدیل می کند طراحی ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود نسل جدید ساعت های هوشمند کاسیو؛ عصای دست کوهنوردان +تصاویر اپل اولین نسخه بتای واچ‌اواس ۴.۳.۱ را منتشر کرد معرفی برترین دستبند‌های تندرستی خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل! ساعت هوشمند گی‌یر اس ۴ سامسونگ آخر ۲۰۱۸ می‌آید به روز رسانی سامسونگ برای ساعت هوشمند در رویداد آینده اپل منتظر چه محصولاتی باشیم؟ ساعت هوشمند ویژه خانم ها از راه رسید اندروید ویر برای ساعتهای هوشمند پوست می اندازد تولید ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود قابلیت جدید اپل واچ ۳ تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت تاخیر در عرضه نسل سوم ساعت‌های هوشمند پیش‌بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت‌های هوشمند تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان ساخت ساعتی که ۱۰ هزار سال عمر می کند Huawei Watch ۲ به‌روزرسانی اندروید Oreo را دریافت می‌کند ایده جالب قراردادن باتری اضافی برای اپل واچ +عکس اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت ساعتی که نشانه‌های تشنج را تشخیص می‌دهد ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ فروش ساعت‌های هوشمند اپل رکورد زد تولید ساعتی که با یک ضربه تنظیم می شود به‌روزرسانی جدید برای پوشیدنی‌های اندروید منتشر شد ساعت هوشمند با قاب لمسی در راه است ساعت هوشمند بالدار ساخته شد! ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کار می کند اپل آسیب‌پذیری تولیداتش را تأیید کرد گجت هوشمند؛ برای تعیین میزان قندخون کاربران مظنه انواع ساعت هوشمند در بازار +جدول عرضه ساعتی هوشمند برای حوزه‌های توانبخشی و ورزشی گارمین دستبند سلامتی ویووفیت ۴ را با عمر باتری یک‌ساله معرفی کرد اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند مراقبت از قلب کاربر توسط نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل مشکل جدید باتری Samsung Gear S۳ با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود طراحی موبایل نابینایان و ساخت عصای هوشمند اختراع باتری پارچه‌ای برای پوشیدنی‌های هوشمند فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ اپل واچ به کمک KardiaBand نوار قلب می گیرد همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی مظنه خرید یک ساعت رومیزی شیک چقدر است؟ فروش ساعت‌ هوشمند کودکانه در آلمان ممنوع شد اپل گوی رقابت را از شیائومی ربود اپل عنوان برترین فروشنده پوشیدنی‌های هوشمند را از شیائومی پس گرفت ساعت اپل شما را از امراض خطرناک مطلع می‌کند اختلال ساعت‌های اپل در صورت صدور فرمان صوتی خاص اپل به وجود خطوط اضافه در صفحه اپل‌واچ ۳ اعتراف کرد خرید یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند موجود در بازار چقدر آب می خورد؟ بهترین ساعت‌های هوشمندی که می‌توان خرید قیمت اپل واچ ۳ در ایران چند است؟ ساخت اولین ساعت هوشمند خورشیدی خرید یک ست ساعت زنانه و مردانه چقدر تمام می شود؟ اپل واچ ۳؛ وقتی اپل دست به تکرار می زند تکنولوژی، برای کمک به معلولان ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود محصولات پوشیدنی جدید؛ تضمین رشد بازار اپل تولید سری دوم ساعت هوشمندش را متوقف کرد چرا اپل واچ سری ۳ ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر توانایی ساعت اپل در تشخیص بیماری‌های قلبی ساعت هوشمند اپل با قابلیت سلولار رونمایی شد ساعت های هوشمند گلوکز خون را رصد می کنند اپل هفته آینده از آیفون ۸ رونمایی می‌کند قیمت جدیدترین انواع ساعت هوشمند +جدول جدول قیمت انواع ساعت‌های هوشمند اپل در بازار تهران رونمایی از ساعت هوشمند سلامتی اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند اپل امسال ۱۵ میلیون ساعت هوشمند می‌فروشد رونمایی ساعت جدید اپل بدون نیاز به آیفون درآمد میلیاردی اپل از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ اپل واچ جدید به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود اپل واچ ۳ همراه با آیفون های جدید رونمایی می‌شود نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ در دو مدل تولید خواهد شد اپل حالا سومین شرکت پرفروش پوشیدنی های هوشمند در دنیاست خرید یک ساعت هوشمند چقدر آب می خورد؟ تصاویر نسخه نهایی ساعت هوشمند Fitbit منتشر شد طراحی متفاوت نسخه ۳ ساعت هوشمند اپل نسل جدید اپل واچ مجهز به LTE خواهد بود پشتیبانی ساعت جدید اپل از نسل چهارم شبکه های همراه گیر پاپ جدیدترین گجت پوشیندی سامسونگ خواهد بود اپل موفق به فروش ۳ میلیون اپل واچ شد امکان مکالمه تلفنی با ساعت های مچی اپل فراهم می‌شود ساعت هوشمند اپل سری ۳ پایان سال با سیم‌کارت ۴ جی می‌آید؟ ساعت هوشمند هیبریدی Skagen Signatur با قیمت ۱۷۵ دلار عرضه شد سامسونگ ساعت هوشمند جدید می سازد سامسونگ ساخت یک گجت پوشیدنی جدید را تایید کرد قیمت محبوب‌ترین انواع ساعت هوشمند +جدول مشکل یادآوری‌ها در گجت‌های اندروید به زودی حل می‌شود گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از شرکت لنوو + تصاویر جدیدترین دست‌بندهای ورزشی هواوی معرفی شدند طراحی یک کیبورد گِرد برای ساعت‌های هوشمند+عکس ساخت دستگاه سنجش فعالیت خواب مچی در کشور ساعت هوشمند ۲۴۵۰ دلاری «لویی ویتون» کنترل پهپاد با بند ساعت هوشمند ساعت هوشمندی که خودبه‌خود شارژ می‌شود اپل واچ، پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی دنیا مظنه انواع ساعت هوشمند در بازار +جدول سونی، ساعت هوشمند جدید Wena را معرفی کرد رشد کند بازار جهانی ساعت‌های هوشمند سامسونگ به دنبال روشی نوآورانه برای شارژ کردن ساعت‌های هوشمند معرفی چند مورد از محصولات سامسونگ برای هدیه دادن در عید فطر آرمانی نخستین ساعت های هوشمند لمسی خود را معرفی کرد فروش بالای ساعت‌های هوشمند در ایران فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد نظارت بر کودکان با مچ بند هوشمند ساعت هوشمند Leap Ware ایسر مجوز FCC دریافت کرد گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس ساعت هوشمندی مخصوص عاشقان بازی گلف دستبند سلامتی Samsung Gear Fit ۲ با قابلیت های جدید بروزرسانی شد ابزارها و گجت‌های جدیدی که دنیای فناوری را جذاب کرده‌اند ساعت هوشمند Watch ۲ Classic هوآوی در آمریکا عرضه شد مشابه سوییسی و مکانیکی اپل واچ ۲۷ هزار دلار قیمت دارد ثبت اختراع یک تبلت رول شونده و ساعت هوشمند دوربین دار توسط سامسونگ نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد ساعت هوشمند Apple Watch جدید قادر به نشان دادن سطح قند خون خواهد بود مقایسه بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۱۷ ساعت هوشمند Garmin Quatix ۵ Marine GPS معرفی شد اپل واچ‌‌ به نمایشگر منعطف مجهز می‌شود آپدیت اندروید wear ۲ برای ساعت‌های هوشمند Zen watch منتشر شد خداحافظی زودهنگام ایسوس با ساعت‌های هوشمند ساعت هوشمندی که بیماری قلبی را هم تشخیص می‌دهد ساعتی که به پارکینسونی‌ها کمک می‌کند بنویسند ساعت های اندرویدی زن واچ ایسوس در آستانه توقف تولید قرار گرفتند ساعت هوشمندی با امکان چرخش و نمایش بهتر اعلان‌ها سهم تایزن از اندروید ور در بازار ساعت های هوشمند پیشی گرفت ساعت Huawei Watch ۲ در انگلستان رونمایی شد ورایزن نخستین ساعت هوشمند خود را به نام Wear۲۴ عرضه کرد ساعت هوشمند مهندس مایکروسافت، لرزش دست مبتلایان پارکینسون را از بین می برد با ۱۸ساعت زنگدار برتر سال ۲۰۱۷ آشنا شوید ابداع ساعت هوشمندی که در تمام جهات می چرخد ساعت هوشمند هوآوی واچ با Android Wear ۲.۰ آپدیت شد اپل پادشاه فناوری‌های پوشیدنی در فصل اول ۲۰۱۷ انتشار سیستم‌عامل اندروید ور ۲.۰ برای ساعت هوشمند هواوی واچ درآمد سالانه ۵ میلیارد دلاری اپل از اپل واچ و هدفون بیتس گوگل از پشتیبانی دوباره اپلیکیشین مپ برای اپل واچ خبر داد پشتیبانی Google Maps از اپل واچ در آینده‌ای نزدیک ساعت هوشمند فیت‌بیت پاییز امسال می‌آید سامسونگ مشخص کرد که Gear S۳ بر روی دستگاه‌های سامسونگ، اندرویدی و iOS چه ویژگی‌هایی دارد تصاویر ساعت هوشمند و هدفون بلوتوث فیت‌ بیت فاش شد با Leap Ware، ساعت هوشمند جدید کمپانی ایسر آشنا شوید شایعه: در نسل بعدی اپل واچ از Micro LED استفاده خواهد شد عرضه نسخه خاصی از ساعت مچی نوکیا با بند چرمی با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید نسخه ویژه اپل واچ NikeLab نسخه ویژه اپل واچ NikeLab همراه با بند جدید رونمایی شد تا دو ماه آتی تمام ساعت‌های هوشمند بازار به اندروید ور ۲.۰ مجهز خواهند شد اپل برای افزایش تولید اپل‌ واچ با کمپال الکترونیکس همکاری می‌کند ساعت هوشمند Wear۲۴ ورایزون روز ۱۱اُم مه عرضه می شود سامسونگ سه ساعت هوشمند Gear S۳ را راه اندازی کرد با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید گوگل با ساعت هوشمندش خواهد آمد فیت بیت در ساخت ساعت هوشمند به مشکل برخورده است منتظر اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ باشید! فیت بیت در ساخت ساعت هوشمند به مشکل برخورده است ارزان‌ترین ساعت هوشمند مجهز به اندروید ور ۲ احتمالا ساعت هوشمند فیت بیت تا پیش از فصل پاییز رونمایی نخواهد شد منتظر مدل جدید اپل واچ باشید دو ساعت هوشمند LG آپدیت اندروید ور ۲.۰ را دریافت کردند ساعت Gear S۳ روت شد اندروید ویر ۲ برای چند مدل از ساعت های هوشمند ال جی منتشر شد آپدیت اندروید ور ۲.۰ برای ال‌جی G Watch R و Watch Urbane منتشر شد ساعت هوشمند جدید شرکت Polar با قابلیت ردیابی ضربان قلب رونمایی شد احتمال معرفی نسل سوم اپل واچ در سپتامبر شش ساعت هوشمند دیگر آپدیت اندروید ویر ۲.۰ را دریافت کردند با بهترین گجت های پوشیدنی سال ۹۵ آشنا شوید ساعت رونمایی سامسونگ گلکسی S۸ اعلام گردید ساعت هوشمند هوگو باس تاچ رسما معرفی شد؛ لوکس، زیبا و مجهز به اندروید ویر ۲ ساعت هوشمند Pro Trek WSD F۲۰S با نمایشگری از جنس یاقوت کبود سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت نمایش ساعت جیبی هوشمند سامسونگ در بزرگ‌ترین نمایشگاه ساعت جهان Baselworld برترین ساعت های هوشمند در سالی که گذشت کاسیو از ساعت هوشمند جدید خود به نام WSD-F۲۰S رونمایی کرد انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +دانلود فیلم ساعت هوشمندی که به نام عکاس معروف نشنال جئوگرافی است کمپانی سواچ مشغول توسعه سیستم عاملی خاص برای اسمارت واچ هایش است دستبندهای ردگیر سلامتی و ساعت های هوشمند پیش‌بینی فروش ۲۸.۵ میلیون ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۷ اولین ساعت هوشمند ماژولار Android Wear ۲.۰ برخی از جزئیات ساعت هوشمند جدید TAG Heuer ساعاتی پیش از رونمایی فاش شد ساعت هوشمند Huawei Watch بزودی بروزرسانی اندروید Wear ۲.۰ را دریافت می‌کند ساعت هوشمند Raspberry Pi با ویندوز ۹۸ ارائه خواهد شد ویژگی‌های اسمارت واچ های جدید هواوی ساعت هوشمند و هدفون ضد آب از راه رسید هواوی ساعت هوشمند Huawei Watch ۲ را معرفی کرد قیمت انواع ساعت هوشمند اپل دربازار +جدول ابداع ساعت هوشمندی که احساسات کاربران را درک می‌کند معرفی ۴ ساعت هوشمند پرفروش در بازار + قیمت گوگل به دنبال عرضه دو ساعت هوشمند ورود دو ساعت هوشمند جدید گوگل در ابتدای ۲۰۱۷ منتظر ساعت هوشمند Moonraker نوکیا باشید منتظر ساعت هوشمند Moonraker نوکیا باشید ساعت هوشمند اپل با همکاری نایک تولید می‌شود ساعت هوشمند اپل با همکاری نایک تولید می‌شود ساعت گوگل ساعت گوگل کنترل ساعت هوشمند با حرکت مچ! کنترل ساعت هوشمند با حرکت مچ! مقایسه فنی ساعت هوشمند سری۱ اپل با انواع جدید سری ۲ و قیمت آن پرفروش‌ترین ساعتهای هوشمند چند؟ پرفروش‌ترین ساعتهای هوشمند چند؟
برگشت به بالا