عکس دیده نشده از نخستین تردمیل ساخته شده در دنیا

عصر کالا- این تردمیل در ابتدا جهت تنبیه زندانیان و سپس برای تولید برق یا آسیاب کردن گندم در زندان‌ها استفاده می‌شد.

سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

عکس دیده نشده از نخستین تردمیل ساخته شده در دنیا

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  تاریخچه تردمیل‌ها به چهار هزار سال بازمی‌گردد، زمانی که از اشکال ابتدایی تردمیل برای انتقال نیروی عضلانی حیوانات و انسان و انجام کارهایی مثل بالا بردن و پمپ کردن آب و آرد کردن استفاده می‌شد.

اما روند بعدی که باعث امروزی‌تر شدن تردمیل‌ها و نزدیک شدن تردمیل‌ها به کاربرد خانگی امروزی آنها شد، زندان‌ها بود!

گفتنی است؛  یک مهندس انگلیسی به نام «سر ویلیام کابیت»، در سال 1818، ماشینی به نام تردویل ساخت و هدف او ایجاد تغییر و کار کشیدن از زندانیان لجوج و بیکار بود.

زندانی‌ها در این ماشین باید روی استوانه‌ای که 24 پره به شکل شبیه پله داشت، گام می‌نهادند و با تلاش برای بالا رفتن از آن باعث گردش آن می‌شدند. با استفاده از نیروی زندانی‌ها آب پمپ می‌شد و غلات آرد می‌شدند.

در زیر می توانید تصویری جالب و دیده نشده از اولین تردمیل ساخته شده در دنیا را مشاهده نمایید.

برچسب ها

تردمیل
مطالب مرتبط بیشتر
نرخ انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت انواع پرفروش‌ترین تردمیل در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول برای خرید تردمیل چقدر باید هزینه کرد؟ مظنه انواع تردمیل در بازار تهران؟ نرخ انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول تولید کفش مجهز به تردمیل برای تسهیل تمرینات ورزشی مظنه انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار تهران؟ +جدول تردمیل با حسگر مادون قرمز ساخته شد قیمت انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول نرخ پرفروش‌ترین انواع تردمیل در بازار +جدول نرخ پرفروش‌ترین انواع تردمیل در بازار +جدول قیمت پرفروش‌ترین انواع تردمیل در بازار +جدول با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید
برگشت به بالا