یک مقام مسئول اعلام کرد؛

حمایت بخش تعاون از ازدواج جوانان با تسهیلات جهیزیه ایرانی

عصر کالا- پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به همت بخش تعاون در حال اجرا است.

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

حمایت بخش تعاون از ازدواج جوانان با تسهیلات جهیزیه ایرانی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اتاق تعاون ایران، شهرام کرمی،  معاون بازرگانی اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت (اسکاد) گفت: طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید داخلی و تسهیل ازدوداج جوانان بوده و گروه‌های کالایی متنوعی که همه آنها از تولیدات داخلی هستند، در این سبدها  گنجانده شده است.

وی افزود: سبدهای کالایی به ارزش 7 تا 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده که هر سبد، نیاز اولیه هر زوج را تأمین می‌کند.

به گفته کرمی، متقاضیان می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان و نیازی که دارند نسبت به تأمین جهیزیه به فروشگاه‌های اسکاد مراجعه کنند و بنابر سلیقه و قدرت مالی خود نسبت به انتخاب کالا از تولیدات استاندارد و با کیفیت ایرانی اقدام کنند.

وی، از اختصاص تسهیلات ویژه برای تعاونی‌ها خبر داد و گفت: حداقل کارمزد، اقساط بلندمدت و حمل رایگان از جمله تسهیلاتی است که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، نشانی و آدرس شعب و نمایشگاه مرکزی اسکاد که  در حال حاضر آماده ارائه خدمات هستند، به شرح ذیل است:

1- ابتدای خیابان توانیر، نبش خیابان برزیل، فروشگاه اسکاد که تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10 شب سرویس‌دهی می‌کند

2- خیابان انقلاب بین خاقانی و مفتح (ایستگاه دروازه دولت) بن‌بست رجبلو، فروشگاه اسکاد که از 9 صبح تا 5 بعد ازظهر باز است

3-خیابان رسالت خیابان دردشت خیابان 72 شرقی پلاک 42 تعاونی مصرف کارکنان شهرداری منطقه 8 از ساعت 9 صبح الی شش بعد از ظهر

4- دفتر مرکزی که در جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، مقابل بیمه البرز، خیابان شهید عاشری، شماره 10، ساختمان اسکاد قرار دارد. از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات و پاسخگوئی اعضاء است

برچسب ها

جهیزیهتسهیلاتازدواج
مطالب مرتبط بیشتر
بانک های خصوصی برای خرید کالای ایرانی تسهیلات می دهند توافق بانک‌ها برای اعطای تسهیلات کارت اعتباری خرید کالای ایرانی حمایتی از فرش دستباف صورت نمی‌گیرد نحوه اعطای وام ۱۵میلیونی به تولیدکنندگان اپلیکیشن ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد طرح جهیزیه ایرانی با اقساط ۱۲ماهه و حداقل کارمزد بانک ها فقط وعده وام می دهند اما ازتسهیلات خبری نیست ششمین نمایشگاه جهیزیه استان زنجان بهترین مارک کریستال برای جهیزیه، بوهیما یا ناخمن؟ دست کوتاه لوازم خانگی ایرانی از تسهیلات پرداخت تسهیلات چهار درصدی برای تعویض یخچال های فرسوده بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل، صورتحساب فروش کالا دریافت کنند ۶ نکته درباره وسایل غیرضروری جهیزیه که هر نوعروسی باید بداند خرید جهیزیه ساده چقدر آب می خورد؟+ جدول خرید جهیزیه ساده چقدر آب می خورد؟+ جدول تامین مقدمات زندگی زوجهای جوان توسط هیئت‌ها تامین مقدمات زندگی زوجهای جوان توسط هیئت‌ها گزیده باید خرید کرد گزیده باید خرید کرد
برگشت به بالا