سرفیس استودیو با قیمت نجومی به ایران آمد؛ سلام غول مایکروسافت به ایران

عصر کالا- کامپیوتر All-in-One شرکت مایکروسافت با نام سرفیس استودیو (Surface Studio) در دو نسخه به عنوان یک محصول قدرتمند، زیبا و پیشتاز برای کاربران حرفه‌ای با قیتی نجومی به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است.

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

سرفیس استودیو با قیمت نجومی به ایران آمد؛ سلام غول مایکروسافت به ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز ، شرکت مایکروسافت در آبان ماه سال 95 از یک کامپیوتر All-in-One با نام سرفیس استودیو (Surface Studio) در سه نسخه آماتور، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای رونمایی کرد .اکثر مخاطبین این دستگاه افراد خلاق و فعال در حوزه طراحی و نقاشی مانند هنرمندان دیجیتالی هستند که البته باید برای خرید این کامپیوتر  هزینه بسیار بالایی را نسبت به دستگاه‌های مشابه پرداخت کنند.

 سرفیس استودیو برای اولین بار در اوایل اسفند ماه سال 95 به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمتی بالا به صورت محدود و سفارشی در دو نسخه نیمه حرفه‌ای و حرفه‎ای وارد بازار ایران شد اما حالا کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو از مایکروسافت به صورت رسمی و با قیمتی بسیار گران وارد بازار ایران شده است.

در صورتی که شما قصد خرید یک کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) برای انجام امور حرفه‌ای دارید و محدودیتی در بودجه شما وجود ندارد بهتر است همین حالا به سراغ یکی از دو نسخه سرفیس استودیو بروید و یا حدود یک الی دو ماه منتظر باشید تا اپل آی مک پرو وارد بازار ایران شود.

برچسب ها

سرفیس پرو ۵سرفیس
مطالب مرتبط بیشتر
همچنان منتظر گوشی هوشمند «مایکروسافت سِرفیس» بمانید اختلال در لپ‌تاپ‌های سرفیس بعد از به روز کردن ویندوز ۱۰ مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو ۴ را اعلام کرد مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو ۴ را اعلام کرد مینی‌تبلت تاشوی مایکروسافت ۲۰۱۸ می‌آید مینی‌تبلت تاشوی مایکروسافت ۲۰۱۸ می‌آید مظنه تبلت‌های کیبوردی در بازار؟ +جدول مظنه تبلت‌های کیبوردی در بازار؟ +جدول رونمایی از مدل های جدید لپ تاپ سرفیس بوک ۲ رونمایی از مدل های جدید لپ تاپ سرفیس بوک ۲ مظنه تبلت‌های مایکروسافت در بازار؟ +جدول مظنه تبلت‌های مایکروسافت در بازار؟ +جدول تاریخ عرضه سرفیس پرو مایکروسافت مشخص شد جدیدترین تبلت‌های کیبوردی چند؟ +جدول قیمت انواع لپ‌تاپ مایکروسافت در بازار؟ +جدول مایکروسافت و صرف میلیون‌ها دلار برای آگهی‌های تلویزیونی سرفیس لپ‌تاپ مهم‌ترین دلیل معرفی سرفیس فون چیست؟ تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۲۰۱۷ با قیمت نجومی وارد ایران شد لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro ۵ کالبد شکافی شد لپ تاپ Surface و Surface Pro مایکروسافت در سرتاسر دنیا عرضه شدند کلکسیونی از محصولات استثنایی مایکروسافت +تصاویر اپل واقعا از مایکروسافت کپی می‌کند؟ مایکروسافت گوشی تاشدنی می سازد مایکروسافت گوشی را به PC تبدیل کرد ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ اس برای سرفیس پرو و سرفیس لپ‌ تاپ ارائه می‌شود مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد با توجه به فروش بالا تعداد فروشندگان سرفس هاب در انگلستان افزایش می یابد قلم هوشمند سرفیس پن تعامل میان کاربر و ویندوز را دگرگون می‌کند لپ‌تاپ سرفیس و پاسخ قدرتمند مایکروسافت به رقبا نقشه مایکروسافت برای بازار گوشی هوشمند چیست؟ سرفس لپ تاپ، کامپیوتری در برابر مک بوک ها از سرفیس Pro ۵ به احتمال فراوان در تاریخ دوم خرداد رونمایی می‌شود رونمایی قریب الوقوع مایکروسافت از سرفیس پرو ۵ رونمایی قریب الوقوع مایکروسافت از سرفیس پرو ۵
برگشت به بالا