نخستین مانیتور جهان با فناوری FreeSync ۲ معرفی شد

عصر کالا- همانطور که می دانید، در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۷ بود که AMD برای اولین بار از فناوری FreeSync ۲ به همراه HDR پرده برداشت.

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

نخستین مانیتور جهان با فناوری FreeSync ۲ معرفی شد

 به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزار، برای مطالعه بیشتر در زمینه این فناوری می توانید به مطلب ((فناوری FreeSync چیست؟)) مراجعه نمائید. جالب است بدانید که سامسونگ الکترونیک نخستین مانیتور مجهز به فناوری FreeSync 2 را معرفی کرده است. مانیتور Samsung CHG70 اولین مانیتور در جهان است که به فناوری FreeSync 2 با HDR مجهز است. سامسونگ از یک پنل کوانتومی (QD) در این محصول استفاده کرده است و به دلیل توانایی بالای این پنل ها در ارائه دقت رنگ، Samsung CHG70 می تواند تا 125% از گستره رنگ S-RGB را پوشش دهد. این مانیتور وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل را پوشش داده و در ابعاد 27 اینچ تولید می گردد.

مانیتور Samsung CHG70 دارای زمان پاسخ به فرکانس تنها 1 میلی ثانیه است! FreeSync 2 مانند فناوری G-Sync 2 است؛ هر دوی آنها دارای فناوری HDR هستند و مانیتور Samsung CHG70 به عنوان اولین محصول سازگار با این فناوری، هم در زمینه بازی و هم در زمینه طراحی کاربرد دارد.

برچسب ها

رایانه هوشمند مصنوعیمانیتور
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع مانیتور در بازار؟ +جدول قیمت انواع مانیتور در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول رونمایی از نمایشگر خمیده جدید قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول لیست قیمت انواع مانیتور در بازار+ جدول قیمت انواع مانیتور در بازار +جدول مانیتور دسکتاپ ۴۳ اینچی به بازار می آید قیمت انواع مانیتور در بازار؟ +جدول تولید نمایشگرهای ۶۵ اینچی ان ویدیا برای بازی های ویدئویی سری جدید نوت بوک های ۷ اسپین با مانیتور چرخشی مظنه روز انواع مانیتور در بازار؟ +جدول مانیتوری با قابلیت ایجاد تمایز میان یک میلیارد طیف رنگی نگاهی به قیمت محصولات دیجیتال در بازار داخل جهان رایانه‌های کوانتومی Dell حاکم مطلق بازار جهانی مانیتور مانیتور ۳۲ اینچی خمیده‌ AOC با قیمت ۴۳۰ دلار فیلیپس از دو مانیتور ۳۱.۵ اینچی با پنل IPS رونمایی می‌کند اولتراشارپ UP۳۲۱۸K دل؛ مانیتوری که از آینده آمده است فیلیپس نمایشگر ۴۹ اینچی فوق عریض ۴۹۲P۸ را با قیمت مناسب معرفی کرد نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای مظنه روز انواع مانیتور در بازار؟ +جدول سامسونگ CFG۷۳ و کسب عنوان برترین مانیتور بازی ایسوس از یک مانیتور بازی نسبتا ارزان رونمایی کرد سرانجام ایسوس از مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ رونمایی کرد یک مانیتور عجیب از فیلیپس حرفه ای منحنی؛ BenQ EX۳۵۰۱R خرید یک مانیتور چقدر آب می‌خورد؟ +جدول شرکت دل و نخستین مانیتور ۳۸ اینچی منحنی مجهز به USB Type-C در نمایشگاه الکامپ تهران با نمایشگرهای حرفه ای سامسونگ آشنا شوید مظنه قیمت مانیتور در بازار نرخ خرید و فروش انواع مانیتور در بازار این گونه مانیتور بخریم مظنه روز انواع مانیتور با برند ایسوس؟ +جدول مانیتور Samsung C۳۴H۸۹۰ برای میز کار پیشرفته سامسونگ به بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی تهران می‌آید سامسونگ از مانیتور خمیده فوق عریض ویژه گیم پرده برداشت مانیتور سامسونگ CHG۹۰ ؛ یک نمایشگر ۴۹ اینچی خمیده و فوق عریض صفحه نمایش دوبل اچ دی خمیده ساخته شد ایسوس از سه مانیتور گیمینگ Strix مجهز به فناوری FreeSync پرده برداشت تابو شکنی شرکت دل در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ راهنمای خرید مانیتور|قیمت خرید مانیتور بازار دل از کامپیوتر بدون کیس جدیدش رونمایی کرد عرضه صفحه مانیتور ضدانعکاس نور در دسکتاپ های رومیزی سامسونگ به زودی اولین نمایشگر قابل بسط خود را رونمایی خواهد کرد درآمد سامسونگ از نمایشگرهای OLED رو به افزایش است ایسر از مانیتور پیشرفته خود ویژه گیمرها پرده برداشت چگونه مشکل خطوط عمودی ظاهر شده بر روی مانیتور را برطرف کنیم؟ اولین رایانه کوانتومی قابل استفاده عمومی عرضه می شود ابر رایانه واتسون پرستار می‌شود ابر رایانه واتسون پرستار می‌شود
برگشت به بالا