بلندگوی مجهز به نمایشگر آمازون امروز رونمایی می‌شود

عصر کالا- در آستانه‌ی رونمایی از بلندگوی اکوی مجهز به نمایشگر آمازون، تصویری از این محصول به همراه جزئیات، قیمت و زمان عرضه‌ی آن فاش شده است.

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

بلندگوی مجهز به نمایشگر آمازون امروز رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، انتظار می‌رود آمازون تا ساعاتی دیگر نسخه‌ی جدیدی از بلندگوی هوشمند خود را که به نمایشگر مجهز است، رونمایی کند. در هفته‌های اخیر همواره اخبار متعددی در رابطه با این بلندگو و ویژگی‌های آن منتشر شده است. آخرین اخبار فاش شده در رابطه با بلندگوی اکوی آمازون شامل تصویری از این محصول در کنار اطلاعات دیگری شامل قیمت و زمان عرضه است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این بلندگوی مجهز به نمایشگر، Echo Show نام دارد و تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود. این دستگاه با قیمت 229.99 دلار در ماه ژوئن راهی بازار خواهد شد؛ حال آنکه پیش‌خرید این محصول از فردا امکان‌پذیر خواهد بود. اطلاعات دقیق حاکی از آن است که اکو شوی آمازون از تاریخ 29 ژوئن به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر فاش شده از این بلندگوی هوشمند مشاهده می‌کنید، اکو شو دارای نمایشگری است که بالای ساختار بلندگو قرار دارد. تصویر این محصول برخلاف تمام پیش‌بینی‌های پیشین است که نمایشگر را بیشتر دارای فرم‌فکتوری شبیه تبلت توصیف کرده بودند.

برچسب ها

بلندگو
مطالب مرتبط بیشتر
هک شدن بلندگوهای بی سیم برای مردم آزاری شبانه اسپیکرها چقدر می‌ارزند؟ بلندگوی هوشمند جدید گوگل رقیب آمازون می‌شود این بلندگو دستگاه های هوشمند را کنترل می کند هکرها بلندگوی اکو را تبدیل به میکروفون جاسوسی کردند با این دستگاه بلندگو بسازید احتمال دسترسی توسعه دهندگان به چت های کاربران بلندگوی آمازون بلندگوی هوشمند آمازون خانه را خوشبو می کند بلندگوی انعطاف پذیر به نازکی کاغذ ساخته شد با این دستگاه از فاصله ۳۰ متری با یکدیگر نجوا کنید بلندگوی انعطاف پذیر به نازکی کاغذ ساخته شد این بلندگو تماس صوتی برقرار می کند بلندگوهای استریو و قابلیت ضد آب آیفون ۸ بهبود قابل توجهی خواهند داشت بلندگوی هوشمند آمازون دارای نمایشگر می‌شود عرضه بلندگوی هوشمند سیری با پشتیبانی ۱۸ زبان بلندگوی «الکسا» از این پس آواز می خواند و درددل می کند! هک کردن گوشی های هوشمند با استفاده از بلندگوی ۵ دلاری با بلندگوی قابل حمل Level Box Slim سامسونگ بیشتر آشنا شوید بلندگوی آمازون گوشی گمشده‌تان را پیدا می‌کند بلندگویی که شبکه اجتماعی می شود استقبال نسبی از بلندگوی هوشمند اکو رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ به زودی منزلتان را کنترل می‌کنند رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ به زودی منزلتان را کنترل می‌کنند با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید! با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید! بلندگویی که همگام با موسیقی تغییر رنگ داده و میلیون ها طیف رنگی متفاوت ایجاد می کند بلندگویی که همگام با موسیقی تغییر رنگ داده و میلیون ها طیف رنگی متفاوت ایجاد می کند
برگشت به بالا