گوشی پیکسل ۲ گوگل زودتر از موعد معرفی می‌شود

عصر کالا- احتمالا گوگل مدل جدید گوشی‌ هوشمند پیکسل را زودتر از تاریخ مورد انتظار معرفی خواهد کرد.

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

گوشی پیکسل ۲ گوگل زودتر از موعد معرفی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، خبرهایی در مورد نسل دوم گوشی‌ هوشمند گوگل پیکسل منتشر شده است که البته هنوز نمی‌توان به واقعی بودن این خبرها اطمینان کامل داشت. با توجه به کد اندروید جدیدی که اخیرا توسط برخی منابع کشف شده است، به نظر می‌رسد حداقل یکی از مهندسان گوگل به نمونه‌ای از گوشی گوگل پیکسل 2 دسترسی دارند.

در زیر می‌توانید تصویر مربوط به کد مورد اشاره را مشاهده کنید. این کد در پروژه‌ی متن‌باز اندروید رؤیت شده است و البته اطلاعات چندانی نمی‌توان از آن به دست آورد. همچنین باید اشاره کنیم که وجود این نوع کد همیشه به معنای وجود یک دستگاه واقعی نیست ولی نمونه کدی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، به شکل قابل قبولی متقاعدکننده به نظر می‌رسد. یکی از سه دستگاه اشاره‌شده در اینجا، گوگل پیکسل 2 است که از کد نام والی (Walley) بهره می‌برد. دو دستگاه دیگر دارای کد نام Muskie و Taimen هستند.

پیکسل، پیکسل ایکس‌ال و پیکسل ایکس‌ایکس‌ال از جمله نام‌هایی محسوب می‌شوند که گوگل در کد ذکرشده برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند جدید خود از آن‌ها استفاده کرده است.

این احتمال وجود دارد که گوگل در حال تست نرم‌افزار روی مدل‌های اولیه‌ی گوشی‌ جدیدش باشد؛ نرم‌افزاری که اساسا قرار است روی نسخه‌ی نهایی گوشی‌ پیکسل 2 اجرا شود. در هر حال ساده‌ترین پیش‌بینی این است که گوگل از مدتی قبل کار روی گوشی‌ پیکسل 2 را برای تست برخی قابلیت‌های نسخه‌های آینده‌ی اندروید آغاز کرده است.

اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد و گوگل بخواهد گوشی پیکسل 2 را دقیقا یک سال پس از نسل اول این محصول معرفی کند، این کمپانی زمان کافی برای انجام تست و بهینه‌سازی دومین نسل گوشی هوشمند در اختیار خواهد داشت. شاید گوگل با آماده‌سازی زودتر از موعد سخت‌افزار مورد نیاز خود، در واقع روش تولید نسل بعدی گوشی پیکسل را نسبت به قبل کمی تغییر داده باشد. علاوه بر این، ظاهرا شرکت اچ‌تی‌سی همچنان تولید مدل بعدی پیکسل‌های گوگل را بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود در کنفرانس گوگل I/O امسال کد بیشتری در دسترس قرار بگیرد؛ اما احتمالا نسل جدید گوشی‌ پیکسل در این رویداد رونمایی نخواهد شد. رویداد مورد بحث از 17 تا 19 می 2017 (27 تا 29 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

برچسب ها

گوشی‌های پیکسل
مطالب مرتبط بیشتر
گوشی‌های گوگل باز هم با مشکل مواجه شدند میکروفن‌های پیکسل، گوگل را به دادگاه کشاند مدل‌های جدید موبایل گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال به صورت قاچاق وارد بازار ایران شد + عکس گوشی‌های Pixel و Nexus شرکت گوگل با مشکلی جدید مواجه شدند قابلیت Portrait برای گوشی پیکسل ۲ فعال شد + تصویر مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد اعتراض کاربران به نقص حسگر اثرانگشت گوشی پیکسل عمر باتری گوشی پیکسل افزایش می‌یابد به روزرسانی گوشی پیکسل برای حل مشکل نمایشگر و بلندگو گوشی پیکسل ۲ گوگل مجددا دچار مشکل شد پیکسل گوگل بهتر از آی‌فون ایکس است؟ سرایت مشکل نمایشگرهای لمسی آیفون به گوشی پیکسل گوگل مشکل نمایشگرهای گوشی پیکسل ۲ را حل کرد انتقاد کاربران از شارژ کند گوشی تازه گوگل مشکلات پیکسل XL۲ از طریق آپدیت نرم‌افزاری حل می‌شوند واکنش گوگل به مشکل نمایشگر گوشی‌هایش کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل بحران جدید گوگل: نقص فنی نمایشگرهای پیکسل آیا پیکسل ۲ بهترین دوربین جهان را دارد؟ برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟ مقابله با حواس پرتی در رانندگی به سبک گوشی گوگل پیسکل ۲ تصاویر لو رفته از گوشی هوآوی میت ۱۰ +عکس هواوی نوا ۲i را با چهار دوربین و نمایشگر ۱۸ به ۹ معرفی کرد پیکسل های بعدی از رابط کاربری جدید و حالت عکاسی پرتره برخورداند افشای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی پیکسل ۲ پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود و نمایشگر همیشه روشن دارد گوگل پیکسل ۲ احتمالاً از بدنه حساس به فشار بهره خواهد برد « گوگل لنز » مهم‌ترین قابلیت گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ خواهد بود گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال گوگل ؛ جمع‌بندی هر آن‌چه می‌دانیم اولین تصویر احتمالی ثبت‌شده با پیکسل ۲ گوگل منتشر شد Google Pixel۲ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ گوگل «اچ تی سی» را می خرد گوشی پیکسل ۲ با دوربینی عجیب عرضه می شود انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل تصویر رندر شده جدید از گوگل پیکسل ۲ گوگل برای گوشی‌های پیکسل تراشه اختصاصی توسعه می دهد مشخصات گوشی گوگل پیکسل XL ۲ در بنچ مارک منتشر شد رازهای گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شد اندروید O مرداد ماه برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود این گوشی ها بهترین دوربین را دارند چرا پیکسل از آیفون بهتر است؟ سری پیکسل فقط تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند نسل بعدی گوشی های پیکسل به صفحه نمایش خمیده مجهز میشوند عرضه مدل جدید گوشی پیکسل با نمایشگر تاشدنی گوگل بالاخره مشکل بلوتوث پیکسل و پیکسل XL را رفع کرد گوشی های مناسب برای هدیه روز زن مدل ارزان قیمت گوشی‌های پیکسل در راه است با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید! با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید! وجود مشکل Lens Flare در دوربین گوشی پیکسل وجود مشکل Lens Flare در دوربین گوشی پیکسل گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل سرانجام معرفی شدند گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل سرانجام معرفی شدند
برگشت به بالا