اولین هدفون با امکان ترجمه همزمان

عصر کالا- یک استارت آپ مستقر در نیویورک موفق به ساخت هدفونی شده است که گفته می شود قادر به ترجمه همزمان، برای برقراری ارتباط بین افراد با زبان های متفاوت است.

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

اولین هدفون با امکان ترجمه همزمان

به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از اقتصادآنلاین، این استارت آپ که Waverly Labs نام دارد، ادعا می کند که با طراحی این فناوری پوشیدنی هوشمند، امکان برقراری ارتباط در کشورهای مختلف را فراهم کرده است. این هدفون بیسیم Pilot نام دارد و بدون هرگونه سیم و اتصال است.

برچسب ها

هدفون
مطالب مرتبط بیشتر
هدفون ورزشی "ضدآب" تولید شد هدفون گرافنی با شارژ سریع ساخته شد هدفونی که خرخر کاربر را هشدار می‌دهد هدفونی که خرخر کاربر را هشدار می دهد زمان عرضه و قابلیت‌های جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل این هدفون سرگیجه را درمان می کند لیست قیمت جدیدترین هدفون های موجود در بازار با این هدفون بی سیم هوشمند بهتر می شنوید "الکسا" به هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آید تولید هدفون مجهز به نمایشگر چشمی لیست هدفون های گرانقیمت در بازار هدفون ارزان با قابلیت حذف صدای محیط آمد قیمت فروش انواع گران ترین هدفون ها هدفون پیکسل بادز مجهز به یک مترجم جهانی با پشتیبانی از ۴۰ زبان است لیست ارزان ترین هدفون های حرفه ای موجود در بازار از این پس گوشی را با هدفون کنترل کنید بوز اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت را معرفی کرد بهترین هندزفری‌های بلوتوثی ۲۰۱۷ شرکت Bose هدفونی مجهز به دستیار گوگل می سازد اپل هدفون بی‌سیم بیتس استودیو ۳ را رونمایی کرد هدفون Sport Wireless Train ، محصولی از همکاری کمپانی JBL با شرکت لوازم ورزشی آندر آرمور درآمد میلیاردی اپل از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ آدیوتکنیکا نسخه ویژه هدفون محبوب MSR۷ را معرفی کرد دنیای Razer با رنگ بندی های جدید تغییر می کند هدفون جدید سامسونگ، یک تجربه صوتی بی نظیر گوشی‌های Pixel ۲ و Pixel XL۲ گوگل جک هدفون ندارند این هدفون ترجمه می کند بیتس و بالمه، دو هدفون لوکس معرفی کردند کنترل گوشی هوشمند با لبخند زدن از طریق فناوری EarFS بهترین هدفون‌های ارزان قیمت در بازار خرید یک هدفون بی سیم چقدر تمام می شود؟ بازار گرم خرید و فروش هدفون‌های بی‌سیم هدفون‌های ایرپاد اپل محصولی درآمدزا برای اپل چند راهکار ساده برای افزایش صدای اسمارت‌فون‌های اندرویدی انواع هدفون بی‌سیم چند؟ +جدول هدفونی که صدای خاطراتتان را تا ابد زنده نگه می دارد قابلیت حذف نویز هدفون تازه HTC تنها در موبایل U۱۱ عمل می کند اپل سازندگان باتری را در انفجار هدفون بیتس مقصر دانست انواع هدفون ورزشی چند؟ +جدول با ارگونومیک ترین هدفون های دنیا از جنس فلز مایع آشنا شوید گوگل هم هدفون ساز می شود نگاه نزدیک به هدفون AKG گلکسی S۸ انواع هدفون استدیو چند؟ بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید افزایش تمرکز با استفاده ازهدفون گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای ۲۰۱۷ انواع هدفون استدیو چند؟ +جدول «هدفون» هوشمند با «پد» لمسی هدفونی برای مکالمه راحت در مکانهای شلوغ هدفونی برای مکالمه راحت در مکانهای شلوغ هک از طریق هدفون هک از طریق هدفون
برگشت به بالا