ویژه کوهنوردان؛

فلاسکی که اکسیژن تولید می کند!

عصر کالا- یک طراح صنعتی کانادایی فلاسک کوچک قابل حملی برای تولید اکسیژن ساخته است.

چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

فلاسکی که اکسیژن تولید می کند!

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، این فلاسک اکسیژن توسط اوان مک دوگال طراحی شده است. این فلاسک که Summit  دارد در حقیقت یک ژنراتور تولید کننده اکسیژن است و با کمک فناوری های نوین  و مقداری جلبک اکسیژن تولید می کند.

این دستگاه برای تولید اکسیژن برای کوهنوردان و صخره نوردان که در ارتفاع زیاد فعالیت می کنند، بسیار مناسب است.

یک لیتر جلبک آبی می تواند تا 600 لیتر اکسیژن تولید کند. بنابراین سامیت کوچک قدرت بالایی برای تولید اکسیژن پاک دارد.

این فلاسک جالب در حقیقت مزرعه ای قابل حمل است که در آن جلبک کشت و نگهداری می شود. به همین دلیل این دستگاه با استفاده از چراغ های ال ای دی  نور خورشید را شبیه سازی می کند و به این ترتیب جلبک می تواند از آن تغذیه کند و در نتیجه گاز دی اکسید اتمسفر را به اکسیژن تبدیل می کند.

علاوه بر آن این ماده آسیبی به محیط زیست نمی رساند. این فلاسک کوچک می تواند در کاهش گازهای گلخانه ای هم نقش مهمی ایفا کند.

برچسب ها

کالای خارجیفلاکس
مطالب مرتبط بیشتر
۱۳۷محموله کالای خارجی غیراستاندارد مرجوع شد قیمت کالاهای چینی افزایش یافت اتکا به محصولات داخلی زیرساختی برای توسعه ملی روسیه کالاهای آمریکایی را تحریم می‌کند کالای داخلی باید بتواند با کالای خارجی برابری کند خرید کالای ایرانی رونق بخش اقتصاد کشور است ممنوعیت خرید اجناس خارجی دارای مشابه داخلی در دانشگاه آزاد خرید کالای خارجی ممنوع است خرید کالاهای خارجی دارای تولید داخل برای دستگاه‌های دولتی، ممنوع جولان کالاهای قاچاق در بازار شب عید نوسانات دلار، لوازم خانگی را ۱۰ درصد گران کرد کالای متروکه چیست؟ حضور برندهای خارجی، فضای رقابتی ایجاد می‌کند فهرست ۱۸ کالای پرفروش در جهان آمبیانته ۲۰۱۸، بین المللی تر از همیشه دستور جهانگیری به وزیر اقتصاد برای احیای دوایر ارزش کالا در گمرکات تخفیف‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای واقعی است افزایش قیمت کالاها و خدمات صنفی ممنوع است قیام چینی مقابل کالاهای تقلبی پرهیز سازمان‌ها و دستگاه‌ها از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند صدور "برگ خرید" فروش کلیه کالاها الزامی شد+سند دریافت ۱۳۷۹۶۵ شکایت در خصوص کالا و خدمات در ۹ ماهه امسال اعتبار ثبت سفارش کالاها ۹۰ روزه شد چین تعرفه واردات را کاهش می‌دهد لیست کالاهای غیراستاندارد توقیفی اعلام شد فاز دوم طرح کنترل تصویری کالا عملیاتی شد موبایل در آستانه گرانی ۱۸درصدی؟ دریافت مجوز برای چاپ روی کالاهای داخلی و خارجی الزامی شد+سند ترانزیت ۴ میلیون تن کالا در ۵ ماه نخست امسال کشف لوازم خانگی قاچاق خارجی در دلفان جمع‎آوری برندهای پوشاک اروپایی غیرمجاز در شمیرانات از هفته آینده بازده انرژی و دوام بیشتر با ماشین لباسشویی Centum System ال‌جی روزهای خوش صنعت پوشاک فرا می رسد دلیل گرایش برخی ایرانی‌ها به لوازم خانگی خارجی چیست؟کاستی‌هایی که با شعار حل و فصل نخواهد شد کالای با کیفیت به قطر صادر کنیم امضای قرارداد ۴ ساله ویرپول با پولتِ گروپ ضعف خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی سفارش کالاهای آمریکایی باداوم کاهش یافت سهم ۷۰ درصدی برندهای خارجی لوازم خانگی از بازار واردات ۳۶۴ قلم کالای خارجی ممنوع شد ۵ برند برتر لوازم خانگی دنیا تمام روزنه های مربوط به واردات غیر رسمی باید شناسایی و مسدود شود طراحی بارکدهای جدید برای تشخیص مرسولات اینترنتی حذف شرکت زد تی ای از فهرست تحریم های آمریکا بسیاری از کالاهای ایرانی رقیب تولیدات خارجی است چرا کالای ایرانی نمی‌خریم؟ ۸۴ درصد ایتالیایی ها کالاهای داخلی را به خارجی ترجیح می دهند خرید کالای خارجی و فرصتی که از بین می‌رود عضو کمیسیون صنایع مجلس:خرید کالای خارجی به معنای حبس سرمایه ملی است یخچال با این حجم، چگونه از مرزها به پایتخت منتقل می‌شود؟ کالاهای ثبت نشده در سامانه جامع، قاچاق محسوب می‌شوند شرکت ال‌جی تخلف هزار میلیارد تومانی گمرکی را پذیرفت بهترین شهرهای دنیا برای خرید مقرون‌به‌صرفه آشنایی با حقوق مصرف‌کنندگان در بازار شب عید خرید کالای خارجی در آستان قدس رضوی ممنوع شد خرید کالای خارجی در آستان قدس رضوی ممنوع شد
برگشت به بالا