نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تهران افتتاح شد

عصر کالا- نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور ۲۵۲ شرکت داخلی و ۱۸۶ شرکت خارجی درتهران باحضور وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تهران افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از عصر نمایشگاه، در این نمایشگاه  در فضایی به مساحت حدود 28 هزار مترمربع باحضور 252 شرکت داخلی  و 186 شرکت خارجی درتهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه نمایندگانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، چک، مالزی، ژاپن، کره، استرالیا، هند و انگلیس به مدت چهار روز آخرین دستاوردهای خود را در برابر دید عموم قرار می‌دهند.

مشارکت کنندگان در 2 بخش داخلی و خارجی، به منظور برقراری ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و فروشندگان با مصرف کنندگان، جذب برندها و مارک‌های خارجی با رعایت اصول نمایشگاهی و جذب شرکت‌های مادر تخصصی با خدمات پس از فروش، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در زمینه تولید انواع یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوازم برقی و سایر لوازم آشپزخانه در نمایشگاه حضوری چشمگیر خواهند داشت.

با توجه به موارد فوق، می‌توان این نمایشگاه را مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان و آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت قلمداد کرد.

برچسب ها

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگینمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی
برگشت به بالا