برای اولین بار در کشور سایت آنلاین حراجی وام کالا بدون ضامن و بهره پرداخت خواهد کرد

عصر کالا- محمد مرادی مدیر عامل سایت آنلاین حراجی گفت : تسهیلات پرداخت وام بدون ضامن و بهره برای اولین بار در کشور توسط تیمی متشکل از برترین متخصص های حوزه اقتصاد و آی تی ارائه خواهد شد واین تسهیلات بر اساس قیمت گذاری روی کالا های نو و دست دوم متقاضیان به آنها تعلق می گیرد .

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

برای اولین بار در کشور سایت آنلاین حراجی وام کالا بدون ضامن و بهره پرداخت خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، وی با اشاره به نوین بودن این طرح افزود: در اصل  این ایده شکلی نوین ، مدرن و کاربردی تر از مبادلات سنتی بوده  که بر اساس مقتضیات امروز مشتریان تغییر یافته  و هدف اصلی آن رونق بازار جذاب و پر طرفدار تهاتر است .
مدیرعامل سایت آنلاین حراجی در خصوص پیروزی در بازار رقابت اظهار داشت: بالا رفتن کیفیت، پایین آمدن قیمتها ، بهتر شدن خدمات پس از فروش،  مشتری مداری و از همه مهمتر  ارائه خدمات نوین و متمایز، هدف مشترکی را دنبال می کنند و آن پیروزی در بازار رقابت است.
وی ادامه داد: زیرا همه موارد  ذکر شده رقابت ، مهمترین دلیل ارائه خدمات نوین در بازار هدف( مصرف کنندگان ) بوده و نقش اصلی را ایفا می کند .
محمد مرادی گفت: سایت جدید آنلاین حراجی  در پی بر پایی  استارت آپی  است که، تمامی امور مربوط به خرید و فروش کالا و حمل و نقل آن را با پشتوانه ای از علم روز و با محوریت کاربران و متخصصین حرفه ای ، به شیوه نوین ارائه می دهد .
مدیر عامل سایت آنلاین حراجی در خصوص نحوه دریافت وام تسریح کرد: کاربران  پس از ورود به سایت ، عکس و توضیحات محصول خود را ارسال کرده و پس از تایید کارشناسان سایت ، تا 70% از قیمت محصول خود را اعتبار دریافت خواهند کرد و می توانید بدون پرداخت هزینه از تالار محصولات این سایت، محصول دلخواه خود را خریداری نمایند.
وی در ادامه با اشاره به ساختار سایت آنلاین حراجی بیان داشت: ایده بکر و جذاب این سایت ، بعد از پایه ریزی آن توسط   تیمی جوان و حرفه ای در حوزه  IT  و بازاریابی ؛  در آبان سال 94 عملی شد .
محمد مرادی ادامه داد: این یک سایت فروشگاهی نیست بلکه  فروشگاه شخصی شما بوده  که هر آنچه برای خرید و فروش به آن نیاز دارید را برایتان مهیا کرده و  پایه اصلی سایت برگزاری مزایده آنلاین کالا توسط خود کاربران است  .  بدین صورت که شما کالای خود را ، چه نو و دست دوم ، با در نظر گرفتن یک قیمت پایه و مشخص کردن یک بازه زمانی ، ضمن معرفی آن در سراسر کشور ، به بالاترین پیشنهاد بفروش می رسانید.
مدیر عامل سایت آنلاین حراجی گفت : خرید و فروش ،کسب درآمد، انبار داری رایگان ، تبلیغات حرفه ای و حمل و ارسال کالا، مجموعه استارت آپ  پیشنهادی ما را گرد هم آورده که کاربران را از هر نوع هزینه ای مانند : اجاره مغازه ، فروشنده حرفه ای ، تبلیغات گسترده و سراسری ، انبارداری ،  مالیات و هر چیز دیگری که به راه اندازی کسب و کارتان مربوط می شود ، بی نیاز کرده و برای شما کسب درآمد می کند .
محمد مرادی به دیگر  خدمات سایت آنلاین حراجی اشاره کرده و گفت: فروشگاه کالاهای  29 هزارتومانی، قرعه کشی روزانه برای کاربران، برگزاری مزایده آنلاین ،حراج های هفتگی با قیمت های باور نکردنی، خرید و فروش کالا های نو و دسته دوم با بازار فروشی  به وسعت کل کشور، انبار داری رایگان محصولات شما تا یک ماه، حمل نقل محصولات به سراسر ایران و ایجاد کسب و کار جدید برای کاربران از دیگر خدمات سایت است.
 

برچسب ها

سایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجیسایت آنلاین حراجی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا