معرفی نخستین صفحه‌نمایش تاشو جهان؛

ساخت تبلتی که تبدیل به گوشی می‌شود

عصر کالا- شرکت Royole به تازگی از تبلت تاشوی خود پرده برداشت.

ساخت تبلتی که تبدیل به گوشی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایلنا، این شرکت طی ماه‌های اخیر به دور از هیاهو روی طراحی تبلت تاشوی خود متمرکز شده بود و سرانجام موفق به ساخت اولین تبلت تاشوی جهان با نام FlexPai شد . این درحالی است شرکت ساسونگ بیش از دو سال است که اعلام کرده اولین تبلت تاشوی جهان را به زودی عرضه خواهد کرد و همچنان روند ساخت این دستگاه سامسونگ در ابهام است.

    تبلت FlexPai یک محصول 7.8 اینچی است که کاربر می‌تواند با تا کردن ، آن را به یک محصول  4 اینچی تبدیل کنند و به راحتی مانند یک گوشی جمع‌وجور در جیب خود قرار دهد.

    این محصول از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد و به لطف این فناوری ضخامت کلی آن تنها 7.6 میلی‌متر است.

    FlexPai از یک دوربین دوگانه با کیفیت 16 و 20 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با تا کردن دستگاه، ازاین دوربین برای عکس‌های سلفی نیزاستفاده کند.

    پردازنده این تبلت ازنوع snapdragon 8150 است که با حافظه رم 6 و یا 8 گیگابایت (با انتخاب کاربرتعیین می‌شود) به دست مشتری می‌رسد .میزان ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی این محصول نیز 128 و یا 512 گیگابایت است.

    این تبلت جذاب از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال دستگاه به برق مستقیم،آن را دریک‌ساعت به میزان 80 درصد شارژ کنند.

    قیمت پایه این دستگاه 1300 دلار است که این عدد باتوجه به میزان حافظه رم و ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات ، قابل افزایش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر